Mamma klær

EiLitaSpire

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Junibollene 2023
Hvorfor er det så sykt dårlig utvalg? Det fineste finner jeg på hm, og det jeg kunne gått i er selvsakt utsolgt i min str hele tiden, trenger det ikke enda men hadde vert greit å kunne kjøpt noe så jeg hadde hatt klart til den dagen jeg trenger. Alt det andre som finnst ute på nettet er så ikke min smak, ser ut som de ikke har oppdatert seg siden 2005. Pluss at utenom hm så finner jeg ingenting i xs. Hvorfor er gravid klær så svært og styggt overalt?:yuck: Hvor kjøper du? Hva syns du om utvalget?:happy
 
Jeg kjøpte en kjole og et skjørt på salget til Zalando. Har ikke fått de enda så vet ikke om det passer. Enig i at XS er ekstra vanskelig, jeg måtte kjøpe kjolen i S. Men tenkte at jeg kanskje går opp en størrelse i forbindelse med graviditeten...
 
Jeg kjøpte en kjole og et skjørt på salget til Zalando. Har ikke fått de enda så vet ikke om det passer. Enig i at XS er ekstra vanskelig, jeg måtte kjøpe kjolen i S. Men tenkte at jeg kanskje går opp en størrelse i forbindelse med graviditeten...
Jeg gjorde ikke det sist gang, var kun magen som vokste:bag: fant en bukse som jeg brukte gjennom hele svangerskapet, kjøpte to til så jeg slapp å gå i den samme heele tiden men de var et annet stoff så passte ikke i de hele tatt:shifty: men nå er jeg så tynn at løse bukser ikke blir fint på meg, da ser jeg bare enda tynnere ut:hilarious: så jeg har litt strenge krav:angelic: men sist jeg gikk gravid så ble ikke magen stor før til høsten, nå kommer jeg til å var mest gravid på våren og sommeren så da håper jeg at sommeren blir like bra som ifjord så jeg kan bo i kjoler heller, da blir det forhåpentligvis ikke like vanskelig:shy:
 
Det er første gang jeg er gravid, så vet ikke hva jeg går til. Men ja fordel å være gravid om sommeren så man kan bruke kjoler. Eventuelt går det an å ha strømpebukser under. Kan hende man kan kjøpe noen vanlige klær også hvis det er litt løs passform. Sliter ofte med at klær er for store for meg, så sånn sett er det en fordel med litt større pupper og mage :p
 
Har du sett på Zara? De har fått egen mammakollelsjon. I tillegg synes jeg de har MYE utvalg på asos.com :) Jeg kommer til å handle der samt HM iallefall :)
 
Har du sett på Zara? De har fått egen mammakollelsjon. I tillegg synes jeg de har MYE utvalg på asos.com :) Jeg kommer til å handle der samt HM iallefall :)

Enig - ASOS har sååå mye fint syns jeg. Bare synd det ikke er norsk side med tanke på retur og fortolling.
 
De har også mammaklær på topshop og next. Begge er jo utenlandske butikker men fant litt på begge de sidene også ;-) Ah, nå gleder jeg meg til å handle inn litt freste mammaklær jeg altså :smiley-bounce012
 
De har også mammaklær på topshop og next. Begge er jo utenlandske butikker men fant litt på begge de sidene også ;-) Ah, nå gleder jeg meg til å handle inn litt freste mammaklær jeg altså :smiley-bounce012
Jeg også!
Next har og nydlige klær til små, har kjøpt en del pysjer til 1 åringen der, er så skjønne trykk:love017
 
Ja elsker next sine barneklær. Tror 90% av seksåringens garderobe består av klær derifra. Svigermor er ofte i London så hun bruker å be meg sende handleliste hver gang hun reiser :gen014
 
Er heldig å bor i nærheten av en butikk som kun selger mammaklær (liten privat butikk uten nettside) og kjøpt en litt der. Ellers har jeg kjøpt resten på hm og ellos. Vært veldig fornøyd med ellos. Ellers selger Stormberg mammatøy på nettet.
 
Åh heldig! Med både svigermor som reiser til london og som har en mammaklær butikk i nærheten:love017
 
Sist jeg var gravid gikk jeg stort sett med «vanlige» kjoler ikke laget spesielt for gravide, men som var vide / stretchy, og strømpebukse under for kaldere dager:D gjør det allerede selv om magen ikke har vokst, hater følelsen av noe som klemmer. Hihi!
 
Det er første gang jeg er gravid og alt passer (selvfølgelig) ennå på 5+4. Men jeg merker at bukser som er stramme rundt livet er ekstra ubehagelig. Er vanskelig å finne bukser som sitter godt uten å være ubehagelige. Foreløpig løsning har vært å bruke mye skjørt og kjole på jobb, men kunne tenkt meg en gravidbukse med strikk i livet.

Det virker litt rart å skulle gå til innkjøp av gravidbukse allerede. Særlig siden jeg hittil er 2kg ned fra vekten jeg hadde før jeg ble gravid. Dere som har vært gravide før: når begynte dere med gravidbukse? Og har dere eventuelt tips til andre bukser som ikke presser for mye mot magen?
 
Det er første gang jeg er gravid og alt passer (selvfølgelig) ennå på 5+4. Men jeg merker at bukser som er stramme rundt livet er ekstra ubehagelig. Er vanskelig å finne bukser som sitter godt uten å være ubehagelige. Foreløpig løsning har vært å bruke mye skjørt og kjole på jobb, men kunne tenkt meg en gravidbukse med strikk i livet.

Det virker litt rart å skulle gå til innkjøp av gravidbukse allerede. Særlig siden jeg hittil er 2kg ned fra vekten jeg hadde før jeg ble gravid. Dere som har vært gravide før: når begynte dere med gravidbukse? Og har dere eventuelt tips til andre bukser som ikke presser for mye mot magen?

Jeg begynte tidlig, og har allerede begynt denne uken selv om jeg bare er 4+4, fordi jeg synes det er så ubehagelig at det strammer, som du skriver! :) Kjøpte en gravidbukse fra HM, noen av de er behagelig og andre ikke etter min mening. Lurt å prøve :) har til og med brukt buksen når jeg ikke er gravid på dager jeg har følt meg oppblåst :D
 
Jeg begynte tidlig, og har allerede begynt denne uken selv om jeg bare er 4+4, fordi jeg synes det er så ubehagelig at det strammer, som du skriver! :) Kjøpte en gravidbukse fra HM, noen av de er behagelig og andre ikke etter min mening. Lurt å prøve :) har til og med brukt buksen når jeg ikke er gravid på dager jeg har følt meg oppblåst :D
Takk! :D Da skal jeg prøve det!
 
Det er første gang jeg er gravid og alt passer (selvfølgelig) ennå på 5+4. Men jeg merker at bukser som er stramme rundt livet er ekstra ubehagelig. Er vanskelig å finne bukser som sitter godt uten å være ubehagelige. Foreløpig løsning har vært å bruke mye skjørt og kjole på jobb, men kunne tenkt meg en gravidbukse med strikk i livet.

Det virker litt rart å skulle gå til innkjøp av gravidbukse allerede. Særlig siden jeg hittil er 2kg ned fra vekten jeg hadde før jeg ble gravid. Dere som har vært gravide før: når begynte dere med gravidbukse? Og har dere eventuelt tips til andre bukser som ikke presser for mye mot magen?

Jeg har begynt tidlig med gravid bukser, det har vært så ubehagelig å gå med vanlig bukser fra rundt uke 6.
 
Back
Topp