Mamma klær

Snart-mamma-til-3

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har kjøpt eller vet hvor de har fine mamma klær ?? Magen begynner å bli litt stor nå å er ikke mange gensre jeg har som passer lenger [emoji28]

Sent from my SM-G955F using BV Forum mobile app

Jeg har bare kjøpt litt på mamma-avdelinga på HM :)

Samme her. En olabukse, en sort bukse og tre mammabasicgensere som jeg bruker inni strikkajakker og cardigans.

Jeg synes mammabuksene på HM er alt for korte i bena og små over hoftene, men jeg gidder ikke å legge så nye penger i mammatøy når tiden går så fort. Foretrekker å gå i kjoler så venter bare på litt varmere vær :-)

Jeg blir en kjole gravid har jeg bestemt meg for x) har ca 4 bukser som passer nå :p Synes også det er mer behagelig med kjoler da de ikke blir for stramme på magen og blæra xD og jeg føler meg bittelitt finere også da (sliter litt med at jeg ikke føler meg fin/vell med gravidkroppen)

Jeg har litt fra mamma-avdelingen på HM. Syns de har mye fint der, fine overdeler og sånt. Buksene er helt greie syns jeg. Men de sklir litt lett ned føler jeg

Jeg har litt fra mamma-avdelingen på HM. Syns de har mye fint der, fine overdeler og sånt. Buksene er helt greie syns jeg. Men de sklir litt lett ned føler jeg
Har også kjøpt bukser der som sklir ned. Men mulig jeg kan takke meg selv fordi jeg kløpte de litt store pga jeg regner med at magen kommer til å vokse mye mer. Bor langt unna butikker med mammaklær, så det er litt tungvint. Tror jeg skal gå gjennom kjolene mine og se om jeg finner noe som passer

Takk for tips :) jeg hev jo det jeg hadde kjøpt ved forrige graviditet [emoji58] dumme meg for hadde 2 kjempe fine gensre [emoji21] bukser går greit, da bruker jeg det jeg har men må ha noen nye gensere... bruker veldig lite kjoler [emoji87] kun når det er varmt ute

Kjøpt noen jeans og bukser fra mamma avd på H&M, ellers kjøper jeg overdeler i større str fra min egen butikk. Vil jo gå med styles derfra [emoji28] Går mye i t-shirts, sweats eller kimonos [emoji1373]

Kjøpt noen jeans og bukser fra mamma avd på H&M, ellers kjøper jeg overdeler i større str fra min egen butikk. Vil jo gå med styles derfra [emoji28] Går mye i t-shirts, sweats eller kimonos [emoji1373]
Din egen butikk? [emoji5]

HM
Zalando
Svangerskapet
Mamalicious
Asos (har aldri kjøpt der selv, men hørt andre kjøpt mye fint der)
[emoji5]

Eg har kjøpt vanlige bukser på hm i større størrelse enn det eg bruker til vanlig! Funka fint! Kjøpe og vanlig strikkagensar og andre plagg eg kan bruke uten om graviditet og :)

Jeg har handla på ebay og h&m :) var så heldig å komme over salg på h&m på mamma avdeling for ikkje så lenge siden

Har kjøpt noen gravidbukser fra HM som jeg rullerer på og 2 gravid gensere ellers bruker jeg mine vanlige klær.

Asos! Bukser på Hm! Synst ikke overdelene på Hm er fine. Men kjøper gjerne vanlig klær en str større [emoji4]

Back
Topp