Mamma klær

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Har alle begynt å gå med/kjøpt seg mamma klær.

Jeg har begynt å gå med en mammabukse som jeg hadde fra forrige sv.skap. Ellers går det i joggebukser da ingenting annet passer meg, føles det som i det minste..! 

Tror jeg snart skal til innkjøp av nye mamma klær 

Jeg har kjøpt meg 3 mammabukser siden jeg har vært så oppblåst, mye deiligere og gå med. venter vel litt med og kjøpe altfor mye :) hehe

Det er jo litt gøy å kunne tre inn i mammatøy:) Har du fått mage allerede? Jeg blir nok værende i buksene mine en stund til kjenner jeg. Forrige gang tok det lang tid før jeg fikk mage... 

Har litt klær fra sist jeg gikk gravid, pluss min søster gikk gravid nå i år, så da kan jeg jo låne litt med henne også.. Tror jeg må kjøpe noe nytt også da, siden det er så mange uker man skal bruke de... Får dog fortsatt på meg mine vanlige klær.. Merker det noen dager klemmer litt over magen, men går greit:) 

Jeg har fått skikkelig mage (ikke kun på kveldene)..
På den andre siden er jeg lav og har tross alt ganske mange sv.skap bak meg :)

Kjøpte meg mammabukse for første gang for noen dager siden, men den var litt for stor enda :/ Så da får jeg klare meg med joggebukser en stund til!

Har nylig kjøpt meg noen mammabukser på H&M og elsker å gå med de! :)
Ble visst litt tidligere 'stor' denne gangen enn forrige svangerskap ;)

Synes H&M virkelig har 'tatt seg opp' på mamma klær siden sist jeg var gravid for 4-5 år siden.

Her går det fortsatt i joggebukse og tights,men magen begynner å bli ganske så synbar,så må vel snart finne frem mammaklærene som jeg hadde gjort klar til å gi bort......

Skulle ha vært å handla - tenkte jeg skulle d i dag sammen med ei venninne, men ho meldte avbud så får se om jeg orker å reise til 1,5 time til Førde alene...

Kjøpte en ny mammabukse denne uken, og Gud den var deilig å ha på!! Angrer på at jeg gikk med de trange dongeribuksene så lenge!! Hadde glemt at mammabuksene var så gode...

Har kjøpt tre bukser på salg på mama licious... men de er jo alt for store, så ser ikke ut!
er bena og rompa som blir litt saggete på en måte, skikkelig irriterende, erjo den størrelsen jeg alltid har brukt :(
Men jeg får fint på meg de andre klærne mine, så da bruker jeg de når jeg skal ut av huset!

mamma har kjøpt mammabukser til meg.. jeg elsker de. Har de siste årene lagt på meg litt på magen, så endelig å ha på seg bukser som ikke strammer over magen, er helt himmelsk.

Back
Topp