Mamma klær

Jmd

Glad i forumet
Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe fine og rimelige mammaklær?
Begynner å kjennes stramt over magen og vanlige klær og tights er ubehagelig.
Har vært på H&M og kjøpt noe, men syns det var dårlig, og kjedelig utvalg =(
Har lite lyst å gå hele svangerskapet i kjedelige klær =/

Jeg syntes at utvalget på hm var veldig dårlig, men jeg var likevel veldig fornøyd med den buksen jeg kjøpte der -jeg kjøpte en dongeri-tights-bukse :p Den er supermyk og god :)

Hørte rykter om at ellos hadde en del bra greier. Jeg kom meg gjennom forrige svangerskap uten mammabukser, men tenker jeg kanskje må ha en denne gangen ;)

Jeg har kjøpt en del via kjøp og salggrupper på fb.:)

Jmd skrev:
Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe fine og rimelige mammaklær?
Begynner å kjennes stramt over magen og vanlige klær og tights er ubehagelig.
Har vært på H&M og kjøpt noe, men syns det var dårlig, og kjedelig utvalg =(
Har lite lyst å gå hele svangerskapet i kjedelige klær =/

helt enig! kan ikke gå i kjedlige klær! en skal jo sprudle i svangerskapet og klær har mye å si!
hva med tunika? nå som sommeren nærmer seg er det jo godt med litt luftige klær :) og et par kjoler :D dumt at tights strammer da, de er jo så behaglige

eg selv har ikke tenkt å kjøpe så mye.. nå veit eg ikke hvor stor jeg blir, men får en del tights av veninna mi som skal føde om 5 uker. og det har fungert fint for henne :) ellers bruker jeg sånne vanslige gensere fra cubus i alle farger :) de strekker seg fint med magen;) og tunikaer :)

håper du finner noe på de nettbutikkene som er nevnt. som faller i smak!:D jeg kan ikkje komme på flere :(

Planen min er å handle meg ett par gode mammabukser på steder hvor de bare selger mammaklær, kommer ikke på navnet på butikken. Ettersom vi går mot vår/sommer kommer jeg som sist til å kjøpe topper med strech på steder som vero moda og Bik Bok- kjøper man litt større str en man bruker så får man god plass til magen og de sitter godt. OG så kommer jeg til å satse på cardiganger/hettegenstra og skjorter man kan ha åpne. Da slipper man å gå på kjedelige mammaavdelinger og føle seg grå og kjip med de klærene de ofte har der, men heller være en kul gravid ;-) Trikset er å pynte opp med sjal og annet stæsj!

Tusen takk for kjempe tips. Nærmer meg uke 28 å trenger nå noen lette men fine klær. vanlig dongritights fungerer ikke så bra lenger nå... hehe
ikke så lett når man ikke bor i by, men takk gud for internett! Nå blir det shopping.

Jeg har bestilt meg litt klær fra Mama-Licious.
Det er en avdeling der med "great offers"!

Jeg bestilte meg tre gensere, en tights og en jakke (men jakka måtte jeg returnere pga den var ALTFOR stor). Alle klærne er kjempefine, og alle jeg kjøpte var 50% avslag eller mer. Totalt, inkl. forsendelse ble prisen 850 kr. Får tilbake ca 250 for jakka da.

Gjerrigknarken inni meg jubler.

Tusen takk for mangen gode tips!
Har noen topper fra før av som jeg kan bruke. noen kjoler og tunika.Hovedprovlemet er bukser/tights. Alt som er det minste stramt over magen er ubehagelig.
Fant to bukse på HM. Den ene er nesten som en tynn joggebukse, og super god i livet.
Den andre er en tights og har en tynn strikk øvert i livet som er dritubehagelig. =(
Ska ta meg en tur neste uke å kikke i litt flere butikker.
Liker ikke så godt å handle klær på nett. størrelsene er alltid så feil og så er det ikke så fint på som det ser ut som på nettet.

Men men skal nok være stylish gjennom svangerskapet skal dere se ;D

Vero Moda sine leggings med strikk i livet er super når man er gravid også foresten, De ser ut som ordentlige bukser, sitter bra og man brettes under magen.

Jeg var en tur på HM i går og ble skikkelig skuffa. fikk kjøpt 3 bukser da, men det er ikke noe farger. Toppene der var enten hvit eller svart.
Så gikk jeg i vanlige butikker å kjøpte noen tunikaer og kjoler som man kan vokse i :)
Jeg liker heller ikke å handle på nett.

Hei hei
Eg e enige.. Kan gått kjøba kler te onjane på nett, men ikkje te meg sjøl eller te maen.
 Eg va på tvedt sentere sist gång å kjypt nogen knall goe bokse å stillige toppa, men vet ikkje om butikken he flytta ..

Hanne2 skrev:
Hei hei
Eg e enige.. Kan gått kjøba kler te onjane på nett, men ikkje te meg sjøl eller te maen.
 Eg va på tvedt sentere sist gång å kjypt nogen knall goe bokse å stillige toppa, men vet ikkje om butikken he flytta ..

Spurte på Bare barn i dag å de og nevne en butikk der, men den gikk visst konkurs =(

Synes hm klæra er helt greie jeg :D så utrooolig digg med bukser som ikke strammer mere :p de kan jo være kjedelig, men du trenger jo ikke handle alle klæra dine i mamma avdelingen, fiffer gjerne opp med en bleeser jakke og smykker så kan alt det kjedelige bli fint :)

Back
Topp