Mamma klær

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Er det mange som har begynt å bruke andre klær?

Selv prøver jeg å ikke bruke dongeri buksene, jeg synes de strammer så veldig på magen. Det er både ubehagelig, samt at jeg liker ikke at det skal stramme både knapp og belter i det området :) Så nå er det mest tights det går i.

Jeg syns vanlige jeans er trange og ubehagelige selv, så jeg bor i joggebukse jeg =)

Jeg har begynt å gå med mammajeans. Jeg elsker de.... de sitter så mye finere enn mine vanlige, som jeg fortsatt får på meg, men som strammer litt på feile steder, sitter litt rart og gjør vondt :) 

Jeg har funnet de frem og lagt de til vask, men vet ikke helt om jeg begynner å bruke de enda.

Ikke alle bukser jeg orker å bruke nå, men de fleste vanlige klær passer fortsatt :)

De vanlige klærne mine passer enda (i samtlige svangerskap har jeg begynt med mammabukser ganske sent, etter uke 20. Tilogmed dongeribuksene mine har passet...) men det finnes ikke noe deiligere enn å kunne kneppe opp buksa og slenge seg på sofaen for tiden..Grunnet kvalme og oppkast orker jeg ikke at det strammer på magen lenge om gangen, men biter meg i  det når jeg er ute blant folk. Men tror det blir mammabukser tidligere denne gangen enn før...

De vanlige klærne mine passer enda (i samtlige svangerskap har jeg begynt med mammabukser ganske sent, etter uke 20. Tilogmed dongeribuksene mine har passet...) men det finnes ikke noe deiligere enn å kunne kneppe opp buksa og slenge seg på sofaen for tiden..Grunnet kvalme og oppkast orker jeg ikke at det strammer på magen lenge om gangen, men biter meg i  det når jeg er ute blant folk. Men tror det blir mammabukser tidligere denne gangen enn før...

Har funnet fram mammabuksene her!
Får fortsatt på meg de vanlige buksene mine, men det er så ubehaglig, spesielt på jobb, når jeg sitter hele dagen. Herlig med mammabuksene som ikke strammer noe sted.

Jeg er VIRKELIG positivt overrasket over mammabuksene jeg... Hadde aldri trodd jeg skulle like de :) Akkurat nå føles de som de beste jeansene jeg noen gang har hatt haha :) 

Back
Topp