mamma klær

turteldue

Forumet er livet
VIP
jeg sitter og drømmer meg bort...

jeg skal SÅ på H&M å kjøpe mamma klær FØR jeg skal til tyrkia...

Jeg har også lyst på=P. Men er kanskje litt tidlig. hihi.
Men sikkert veldig deilig med mammaklær som ikke presser osv når dere skal til varmere strøk:D

Jeg titta på en litt saggete olabukse på hm i stad <3<3<3<3 elska den... men syntes den var litt vel dyr.... 499... hehe men får så hva jeg gjør når jeg går forbi den til uka hehe... da har jeg penger igjen hehe

åååhr..
MASSE løse ledige klææææææææææææææææær:D
jippiiiiiii..
og jeg MÅ ha nye bukser nå uansett..
jeg er så oppblåst at det funker ikke med normal bukse lengre..
er tydd til thigts...

Vanlig bukse går bra enn så lenge. Så lenge de er lave i livet. Tights er ikke deilig i det hele tatt. Strammer i livet. Usj! Kanskje skal investere i en i større str:P

Jeg har ikke noe valg... Olabuksene er for trange, jeg er sååå oppblåst!!! Kikket på de på hm i dag, men alle kostet 499!! [:'(] får ta en ny tur til byen i morgen... Må bare ha noe... Mem er jo gøy da å merke at magen vokser [:D]

Må da finnes noe billigere et sted. Syns 499 er litt mye for en bukse man kanskje vokser i fra fort.

ellos?
mammahuset?
det finnes sikkert sinnsykt mange mamma butikker (online også)

Ja, så det. Men da får man ikke prøvd=P. hehehe. men er garantert en god investering uansett om det koster 500kr;)

Jeg syns også 500 er litt for mye for ei bukse som vi ikke skal ha så lenge. Men aner ikke helt hvilken størrelse jeg skal ha om jeg skal bestille på nett...? Liker jo å prøve de først...

bare jeg som hater tanken på å gå med mammaklær?? Eide ikke et mamma plagg sist heller jeg[&:]

om man bor på østlandsområdet, Ver det noe som heter OUTLET ONE (tror jeg) i vestby. merkeklær til billig penge. der hadde de masse da jeg var der. søsteren og jeg har tenkt oss dit i løpet av sommeren. trenger jo ikke myyye gravidklær med dagens mote da...

ORIGINAL: *Carine*

om man bor på østlandsområdet, Ver det noe som heter OUTLET ONE (tror jeg) i vestby. merkeklær til billig penge. der hadde de masse da jeg var der. søsteren og jeg har tenkt oss dit i løpet av sommeren. trenger jo ikke myyye gravidklær med dagens mote da...

Ja der har de noen ganger en del fint[:)][:)] Noen venner av oss er der støtt og stadig.

Åja... lyst å kjøpe mammaklær ja.... men tror jeg kommer til å slite litt med å finne noen som passer denne gang.... mammaklærne er jo like forskjellige i str. som vanlige klær.... hadde noe i M og noe i Xl sist.. blir nok bare Xl denne gang... men har allerede prøvd noen mamma topper på H&m og der sliter jeg med å få puppene oppi de største str. på de fineste toppene.... feigt... har alt for store pupper.....

jeg har alt kjøpt meg en bukser.. fått en bukse, to mamma tights, to kort bukser , en del t-shorter og noen gensere[:D] Mye er brukt alt, sååå deilig å sleppe at det strammer!![;)]

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

Åja... lyst å kjøpe mammaklær ja.... men tror jeg kommer til å slite litt med å finne noen som passer denne gang.... mammaklærne er jo like forskjellige i str. som vanlige klær.... hadde noe i M og noe i Xl sist.. blir nok bare Xl denne gang... men har allerede prøvd noen mamma topper på H&m og der sliter jeg med å få puppene oppi de største str. på de fineste toppene.... feigt... har alt for store pupper.....

Er overbevist om at jeg kommer til å få samme problem...Har store pupper i utgangspunktet, å nå har de i tillegg "eksplodert" siden uke 4...må allerede ut og kjøpe nytt undertøy...

Er veldig spent på hvordan mammaklærne kommer til å være...er i tillegg veldig høy (182 cm) så jeg har liten tro på at jeg finner meg noen bukser som passer....tror aldri at jeg har kjøpt bukser på hm for eksempel...[:'(]

ORIGINAL: Wembie

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

Er overbevist om at jeg kommer til å få samme problem...Har store pupper i utgangspunktet, å nå har de i tillegg "eksplodert" siden uke 4...må allerede ut og kjøpe nytt undertøy...

Er veldig spent på hvordan mammaklærne kommer til å være...er i tillegg veldig høy (182 cm) så jeg har liten tro på at jeg finner meg noen bukser som passer....tror aldri at jeg har kjøpt bukser på hm for eksempel...[:'(]

Ja jeg er ikke høy... må jo legge opp vanlige bukser... så må nok legge opp disse og... har jo noen mammaklær fra sist men de fleste har jeg lånt bort... og siden de er små de fleste satser jeg på nye bukser værtfall..... den jeg gikk mest med sist er oppbrukt og i søpla...[;)]

Heldigvis er jeg veldig glad i tights og tunika...(sikkert på grunn at bukse shopping er et problem, kun et fåtall av butikker som fører ekstra lange bukser) så jeg får vel ty til tights og strømpebukser de neste 8 mnd[;)] Overlever det...

Tights og tunika som gjelder her også... elsker å gå i det og det kan være skikkelig pent også [:D][:D]

Back
Topp