Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Carine*
om man bor på østlandsområdet, Ver det noe som heter OUTLET ONE (tror jeg) i vestby. merkeklær til billig penge. der hadde de masse da jeg var der. søsteren og jeg har tenkt oss dit i løpet av sommeren. trenger jo ikke myyye gravidklær med dagens mote da...
ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤
Åja... lyst å kjøpe mammaklær ja.... men tror jeg kommer til å slite litt med å finne noen som passer denne gang.... mammaklærne er jo like forskjellige i str. som vanlige klær.... hadde noe i M og noe i Xl sist.. blir nok bare Xl denne gang... men har allerede prøvd noen mamma topper på H&m og der sliter jeg med å få puppene oppi de største str. på de fineste toppene.... feigt... har alt for store pupper.....
ORIGINAL: Wembie
ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤
Åja... lyst å kjøpe mammaklær ja.... men tror jeg kommer til å slite litt med å finne noen som passer denne gang.... mammaklærne er jo like forskjellige i str. som vanlige klær.... hadde noe i M og noe i Xl sist.. blir nok bare Xl denne gang... men har allerede prøvd noen mamma topper på H&m og der sliter jeg med å få puppene oppi de største str. på de fineste toppene.... feigt... har alt for store pupper.....
Er overbevist om at jeg kommer til å få samme problem...Har store pupper i utgangspunktet, å nå har de i tillegg "eksplodert" siden uke 4...må allerede ut og kjøpe nytt undertøy...
Er veldig spent på hvordan mammaklærne kommer til å være...er i tillegg veldig høy (182 cm) så jeg har liten tro på at jeg finner meg noen bukser som passer....tror aldri at jeg har kjøpt bukser på hm for eksempel...[:'(]