mamma klær i større str.

Kirin

Forelsket i forumet
Jeg trenger sårt mamma klær i større str. bruker til vanlig 46-48 str. nå ruller buksen bare ned fra magen! Er dte noen som har klær for salg eller som vet om noe sted jeg kan få kjøpt?[;)]

Brukte en del klær fra kappahl, jeg. og så var jeg så heldig at jeg arvet av ei som var enda større en meg.. kan være verdt et forsøk å prøve her inne, ja. Kanskje noen andre plus-size har noe :) Jeg har dessverre ikke noe da det allerede er gitt videre, men kan dytte.

Ellers har jo zizzi bukser med strikklinning og store størrelser, så går an å prøve litt. kanskje en sånn "ballongbukse" med høyt liv.

Jeg forelsket meg i joggebukser med lavt liv, jeg da. så hadde jeg ekstra lang singlet :)

Her går det i tights(mammatights fra HM) med tunika over,og en svart joggebukse lignende sak fra HM, som man kan bruke topp til alt i xl,ellers er det ikke så store muligheter tror jeg.. Hadde en mamma olabukse i 46 som var kjempestor i starten, men den sitter ¨nå som et pølseskinn... Så får bare se ut som en halv dass i et par mnd til..hehe..
Hvis du orker bukser med lavt liv får man jo kjøpt sånne magebelter på HM som man kan bruke over magen, evt sy på en bukse da??

har noe til salgs, men blir litt stort til deg[:)] 50-54 hadde jeg i mammaklær[:)]

Hadde en bukse herifra som var god i størrelsen. http://nameit.bestsellershop.com/NO/jeans/mama-licious-dionne-jeans/147589/174320

De går til 33 i livet og det passet meg som er rundt 48 til vanlig [:)]

Back
Topp