Mamma klæææææær :):):):)

tyren86

Forelsket i forumet
I dag har jeg vært til innkjøp av mammaKlær. To bukser på hm :) en beige litt baggy bukse og en olabukse i slimfit med mamma strikk øverst. Gud så deilig :) er i uke 14+5 nå :)

har dere kjøpt mamma klær?

Det er herlig.. Har arvet 3 stk av en venninne så de kommer jeg langt med.. Men har kjøpt en fra asos.com.. Sånn som bare er strikk i lommene på en måte.. ser ut som en vanlig bukse.. :)

Har kjøpt en litt baggy dongeri bukse,en beige chinos bukse og en stripete genser på h&m :) hærlig! ❤

Går med gravidbukser. Men kjøper ikke mammaklær annet enn bukser, de er så forferdelig stygge på H&M! Men tenkte jeg skulle bestille litt på Asos.com - der har de mammaklær som er ment for unge kvinner, ikke gravide bestemødre :p

Går med gravidbukser. Men kjøper ikke mammaklær annet enn bukser, de er så forferdelig stygge på H&M! Men tenkte jeg skulle bestille litt på Asos.com - der har de mammaklær som er ment for unge kvinner, ikke gravide bestemødre :p

Hahaha! Hvilke klær tar de inn på H&M hos dere da?? :p

Hahaha! Hvilke klær tar de inn på H&M hos dere da?? :p

Jeg måtte kjøpe mammaklær i går :) Var på hm, og fant både bukser og gensere :D Deilig å få noe som passet og som var behagelig å ha på :D

Jeg kom just hjem fra H&M! Nå har ikke jeg fått mye mage enda, men var skjønt å kjøpe litt leggingser og topper som ikke strammer. Men blir spennende når man må finne seg skikkelige gravidklær. Men det må da være en av godene med å gå gravid på sommeren at man kan gå med lette luftige plagg enn vintertjukke bukser og gensere :-)

Da har jeg og vært på HM.. fant en bukse men måtte opp 2 størrelser da:( men deilig:P

Det er herlig.. Har arvet 3 stk av en venninne så de kommer jeg langt med.. Men har kjøpt en fra asos.com.. Sånn som bare er strikk i lommene på en måte.. ser ut som en vanlig bukse.. :)

hva heter den asos buksa med strikk i lommene? Finner den ikke...

Asos.com er mye fint, handler nesten bare der jeg (før jeg ble gravid og) fordi de har billige klær til litt store jenter og.. Hurra:-) og masse fine gravidklær (også til store jenter.. Dobbelthurra) :-)

Jeg går bare i kjoler, har ikke brukt bukse siden 2009 tror jeg, og kjoleutvalget i norske butikker er begredelig :-p

Jeg kjøpte en mammakjole før jul :P den hadde greit snitt til før magen også så tenkte jeg like godt kunne kjøpe en jeg kunne ha litt lenger. Ellers har jeg jo en del klær etter de forrige to svangerskapene, bruker mest kjoler og skjørt, men har et par nøytrale sorte joggebukser til hjemmebruk (tar de sikkert på ute innimellom også), blir sikkert kjøpt et og annet denne gangen også etter hvert ;)

Måååååtte kjøpe en bukse fra hm da jeg prøvde den. Såå fin mage! Men den er litt stor enda. Har en dongeribukse fra sist svangerskap òg :)

hva heter den asos buksa med strikk i lommene? Finner den ikke...
De har flere der som har strikk i lommene nå. De heter forskjellige ting, men det har adjustable waistband.

Kjenner at det hadde vært mer behagelig å gått i mammabukse nå, men har hørt at magen blir mye tydeligere i mammabukse. Og siden jeg enda ikke har sagt ifra om graviditeten på jobben, så presser jeg meg fremdeles oppi de gamle buksene... river ned smekken her hjemme, men ute blant folk har jeg jo ikke mulighet til å "lette" på trykket

Måtte gå til innkjøp nå ja. Slim olabukse med og en beige chinos :) 16 uker. Og JA, mammabuksene framhever magen :/ Enda ikke offentlig her, skal vente til oul. Heldigvis ikke store magen, så går greit enda :)

Måtte gå til innkjøp nå ja. Slim olabukse med og en beige chinos :) 16 uker. Og JA, mammabuksene framhever magen :/ Enda ikke offentlig her, skal vente til oul. Heldigvis ikke store magen, så går greit enda :)

Er det fra hm.? Jeg kjøpte også slimbukse og en beige :)

har en del mammabukse fra de 2 andre gangene,så her har de blitt brukt i noen uker alt :-) men skal se om eg finn noen flere topper når vi skal til byen på oul dn 12/3 :-)

Nei, jeg har brukt strikk i knappen under begge de to andre svangerskapene og vil gjøre det nå også. Pluss med å være gravid på denne tiden mot vår/sommer er at det er mindre klær. Kjoler, tights og tunikaer:)

Back
Topp