Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går med gravidbukser. Men kjøper ikke mammaklær annet enn bukser, de er så forferdelig stygge på H&M! Men tenkte jeg skulle bestille litt på Asos.com - der har de mammaklær som er ment for unge kvinner, ikke gravide bestemødre
Går med gravidbukser. Men kjøper ikke mammaklær annet enn bukser, de er så forferdelig stygge på H&M! Men tenkte jeg skulle bestille litt på Asos.com - der har de mammaklær som er ment for unge kvinner, ikke gravide bestemødre
Det er herlig.. Har arvet 3 stk av en venninne så de kommer jeg langt med.. Men har kjøpt en fra asos.com.. Sånn som bare er strikk i lommene på en måte.. ser ut som en vanlig bukse..
De har flere der som har strikk i lommene nå. De heter forskjellige ting, men det har adjustable waistband.hva heter den asos buksa med strikk i lommene? Finner den ikke...
Måtte gå til innkjøp nå ja. Slim olabukse med og en beige chinos 16 uker. Og JA, mammabuksene framhever magen :/ Enda ikke offentlig her, skal vente til oul. Heldigvis ikke store magen, så går greit enda