mamma hjertet gråter

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
jonathan hadde nytt anfall i kveld, var skikkelig dårlig i forkant... spydde og var skikkelig svimmel så han nesten ikke greide og gå ordentlig.  synes det er så tøft og se gullet mitt sånn. mamma hjertet mitt gråter[:(][:(]
hva har han gjort galt siden han får dette??unner ikke min verste fiende dette

Uff så fælt..[:(] er det epilepsi?

de tror det er epilepsi, de veit ikke enda. jeg tviler på det, noe som sier meg at det ikke er det!!!  man må stole på mamma følelsen når det handler om barna sine for legene gidder ikke gjøre noe ekstra for og finne det ut

Uff da, fikk vondt i mammahjertet mitt jeg også nå[:(]

[:(][:(][:(] Føler veldig med deg.. Det er grusomt å vite at det er noe som er galt, men ikke hva det er.
Håper dere finner ut av det raskt.

ORIGINAL: Mizz__86

uff. får helt vondt i meg når jeg leser det. stakkar liten. ingen fortjener det. nydelig liten gutt du har

Uff får utrolig vondt av å lese hvordan du har det, er jo helt grusomt. Får håpe de finner ut av hva som er galt. Må være helt forferdelig å ikke vite og se at sønnen din har det vondt. Har selv opplevd på nært hold med at min lillesøster ble alvorlig syk, men ble heldigvis frisk. Så kan forstå hvordan du har det. Tenker på deg og dine. Håper det ordner seg

dakar liten

tips: se the secret er ikke vanlig film så må sikkert kjøpe den på nettet.

ORIGINAL: kakkeline

dakar liten

tips: se the secret er ikke vanlig film så må sikkert kjøpe den på nettet.

Hva slags film er dette da? Årstall?

ORIGINAL: Godhjerta.

[:(][:(][:(]

Stakkars lille gutten din.
Jeg forstår ikke hvorfor ting blir som det blir. Det virker veldig urettferdig i hvertfall.

God bedring til ham.

Trøsteklem til den tappre mammaen da.
Du er kjempesterk.

Jeg forstår ikke hvorfor ting blir som det blir. Det virker veldig urettferdig i hvertfall.

God bedring til ham.

Du er kjempesterk.

uff. får helt vondt i meg når jeg leser det. stakkar liten. ingen fortjener det. nydelig liten gutt du har

ORIGINAL: 3barn

tusen takk alle sammen, dere er så søte og snille. godt og få legge ut følelsene sine her hos dere

God bedring til ham.

Du er kjempesterk.

Back
Topp