Var på kjøpe senteret med mini 20 mndr idag , minsten ville så gjerne trille vogna og mor glemte å forklare ham att det ikke passet nå... bare skjøv vogna litt bort.... minsten ble helt satt ut og strigråt og ville ikke gå noen vei. ... da sier mor hadde , vinket og gikk sakte bort fra barnet. ..(hadde ham under oppsyn hele tiden ) , minsten gråt enda høyere .... tror han trodde att mammaen virkelig skulle gå....
Og nå gråter mamma hjertet over att jeg i det hele tatt kunne finne på noe sånt....
Har dere opplevd noen situasjoner som gjør vondt i mamma hjertet å tenke på etterpå ?
Og hva gjorde dere for å endre på det ?
Hvordan ville dere håndtert en situasjon som jeg beskriver ovenfor , dvs hva burde man gjøre anderledes og hvilken kunnskap kan man forvente av ett barn på denne alderen og hva kan det ?
Og nå gråter mamma hjertet over att jeg i det hele tatt kunne finne på noe sånt....
Har dere opplevd noen situasjoner som gjør vondt i mamma hjertet å tenke på etterpå ?
Og hva gjorde dere for å endre på det ?
Hvordan ville dere håndtert en situasjon som jeg beskriver ovenfor , dvs hva burde man gjøre anderledes og hvilken kunnskap kan man forvente av ett barn på denne alderen og hva kan det ?