Mamma fyller 60år!

Klister

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Som overskrifta sier, så fyller mammaen min 60år i midten av april.
Jeg aner ikke hva jeg kan gi henne i gave, hun har jo alt!
Noen som har tips?

Er dere flere søsken som kan spleise på gave??

Ja vi er tre søsken som evt kunne spleiset :-)
Takk for tips, kom gjerne med flere :-)

Jeg liker å gi opplevelser. Gavekort på middag,teater, massasje ol.

Mamma reiser mye allerede, hun skal til polen i mai og bruker å dra til thailand en gang i året, danskebåten med jobben til typen på julebord, pluss hun reiser mye mellom barna (oss her i nord og broren min i bergen) :-)
Gav henne konsertbilletter et år og billetter til "nytt på nytt" (tror jeg) et annet år, virka ikke som om det falt helt i smak.
Hun er ikke noe slik "spa-person", hun liker å ta manikyr og det gjør hun med jevne mellomrom.
Hun begynte å samle på et servise, men etter kort tid hadde hun kjøpt nesten alt hun trengte til det :P
Så dere ser, hun er ikke så lett å handle til.
Har gitt henne smykker noen ganger, men har innsett at det er ingen vits, det blir ikke brukt.
Til jul kjøpte jeg bl.a. en litt dyr bodylotion på parfymeri som jeg vet svigermor er veldig glad i, men har ikke hørt noe spesielt om den fra mamma, så det var visst ikke helt henne kanskje.
Ellers så kjøper hun det hun har lyst på.
Skjønner dere at jeg trenger hjelp? :P :P

Hørte om noen som samlet sammen masse historier fra venner og familie om faren som de ga han :) Kunne ikke vært en idé det da? :)

Hvilke interessert eller hobbyer har hun da? Noe kurs hun kunne tenkt seg å tatt feks? Eller kanskje hun trenger noe til hobbyen sin?

Mamma reiser mye allerede, hun skal til polen i mai og bruker å dra til thailand en gang i året, danskebåten med jobben til typen på julebord, pluss hun reiser mye mellom barna (oss her i nord og broren min i bergen) :-)
Gav henne konsertbilletter et år og billetter til "nytt på nytt" (tror jeg) et annet år, virka ikke som om det falt helt i smak.
Hun er ikke noe slik "spa-person", hun liker å ta manikyr og det gjør hun med jevne mellomrom.
Hun begynte å samle på et servise, men etter kort tid hadde hun kjøpt nesten alt hun trengte til det :P
Så dere ser, hun er ikke så lett å handle til.
Har gitt henne smykker noen ganger, men har innsett at det er ingen vits, det blir ikke brukt.
Til jul kjøpte jeg bl.a. en litt dyr bodylotion på parfymeri som jeg vet svigermor er veldig glad i, men har ikke hørt noe spesielt om den fra mamma, så det var visst ikke helt henne kanskje.
Ellers så kjøper hun det hun har lyst på.
Skjønner dere at jeg trenger hjelp? :P :P

Skjønner deg godt da ja ;) ikke lett med gave da ;)

Opplevelser er vel det beste til de som har alt. Avhengig av hva hun liker. Teater, kino, konsert, fotball, reise, spa etc. Weekend i en storby med barna sine feks?

Jeg og min bror spleiset på iPad til henne når hun ble 60 år:D
Ellers er nok gavekort på Spa noe hun hadde likt:)

Mamma fikk en fin statue som hun har i hagen. Hun elsker den og ønsker seg flere:D

Hehe :-) takk masse for gode forslag :-)

Mamma har flunke ny pc, iphone 6 og ipad.

Hun strikker mye til barnebarna, det ble brått mange på henne :P
Så det er vel det hun har som hobby, gav henne masse strikkepinner, "strikkeveska" fra biltema o.l. i julegave. Oppskrifter har hun i massevis.

Jeg har ingen barn ennå, så har ingen bilder, har termin 18.april, det er jo rundt bursdagen hennes :-)

Det med historier hadde vært gøy, men jeg aner ikke hvem jeg kan spørre og føler jeg ikke har helt muligheten eller energien til å legge så mye arbeid i det.

Kom gjerne med flere forslag :-)

Last edited:
Hva med en "kles-konsulent" en dag?
Da får hun hjelp av en proff til å finne farger, snitt, form osv på klær + hjelp til shopping en dag :)

Et tre (plommetre, epletre eller noe annet) som hun kan plante i hagen?

Et maleri?

...Tenker at om ingen av forslagene som har kommet her kan være noe, så er kanskje det beste bare å gå ut og spise en bedre middag sammen...da har hun jo alt.... :)

Back
Topp