Mamma frisyre

Jazina

Glad i forumet
Hehehe, måtte le litt da jeg så "dagenstekst" da jeg logget på BV i dag:
"Lenge siden du har vært hos frisøren? Unn deg god hodebunnsmassasje og kanskje en hårkur! Det kan være lurt å tenke praktisk når du velger frisyre – velg noe lettstelt. Det er ikke sikkert du får så god tid på badet de nærmeste månedene."

Jeg har hatt langt hår som har gått omtrent til livet. Var nøye på å ikke klippe for mye før bryllupet fordi jeg skulle få det krøllet på dagen og ville ha det så langt som mulig siden det "krymper" litt i lengde når man krøller det. Har vært usikker på hva jeg skulle gjøre siden vi skal ha en bryllupsfest også neste sommer og jeg gjerne ville hatt like fine lange krøller da. MEN i helgen var jeg varm og litt lei av langt hår og sa til min mann at jeg ville klippe meg. Jeg skulle i utgangspunktet hjelpe ham med sommerfrisyren og han spurte om han skulle klippe mitt hår (hadde nok aldri trodd han skulle få ja). Spontant bestemte jeg meg for at det å få klippet håret kortere der og da var en god ide. Så nå har jeg bare hår til rett nedfor skuldrene.... Føles så rart at jeg nesten bare bruker hestehale nå, men utrolig deilig med kortere hår!!  Sikkert mer praktisk når vesla er her, min første mammafrisyre. [:D]

Det var sprekt gjort av deg!! Du er sikkert kjempefin med den nye mammafrisyren din[:)] jeg hadde langt hår (eller, langt for meg er til skuldrene ++) da snuppa vår på to år ble født, og på sommeren da fant jeg plutselig ut at jeg skulle klippe det bra mye kortere. Men jeg var ikke helt fornøyd med det og har latt det vokse siden, liker best langt hår[:)] nå er det ca. like langt igjen, og jeg vurderer å bare ta bittelitt på lengden, synes det er ganske varmt med så mye hår allerede[;)] vi får se ved neste frisørtime[:)]

Sikkert godt å få av seg litt hår ja[:)]
Det blir liksom ikke førstepri når den lille kommer[;)]

ORIGINAL: tullingen

.mamma frisyre må vær pigg eller skalla [8D]
ungane får jo tak i håret uansett å fy så vondt når di drar t [8D]

Hun får nok tak i håret nå også, men blir nok myyye bedre likevel. Nå har det vært sånn at når jeg sitter så henger liksom håret fast bak ryggen og da må jeg bøye meg frem og ta håret frem før jeg setter meg bakover igjen. Ser for meg det hadde blitt pes når man skal sette seg til å amme f.eks.
Og så er jo ofte babyer litt klissete på fingrene når de putter dem mye i munnen og sånt, så da henger de godt fast når de er klissete OG tar godt tak samtidig. Så har vi en katt som driver og skal ta håret mitt i tide og utide.
OG så er det vondt når man setter seg i bilen og litt av håret har klart å sette seg fast i døren. [&:]
Deilig å ikke bli våt nedover hele ryggen når man har vasket håret...  [:D]

ORIGINAL: Marus

Det var sprekt gjort av deg!! Du er sikkert kjempefin med den nye mammafrisyren din[:)] jeg hadde langt hår (eller, langt for meg er til skuldrene ++) da snuppa vår på to år ble født, og på sommeren da fant jeg plutselig ut at jeg skulle klippe det bra mye kortere. Men jeg var ikke helt fornøyd med det og har latt det vokse siden, liker best langt hår[:)] nå er det ca. like langt igjen, og jeg vurderer å bare ta bittelitt på lengden, synes det er ganske varmt med så mye hår allerede[;)] vi får se ved neste frisørtime[:)]

Må vel innrømme at jeg kanskje har angret litt, for er enda forferdelig rart. Lar det nok vokse litt igjen og prøve å klippe det før det blir så langt som det var. Og så blir det nok frisør neste gang selv om mannen min var flink og gjorde sitt beste for at det skulle bli jevnt og fint. [:D]
Jeg liker absolutt best å ha litt hår også, kler det bedre enn å ha helt kort hår hvertfall. Men hver sommer får jeg spontant lyst å klippe meg veldig kort når det er varmt... Bare glad jeg ikke fant på å barbere bort det meste, det hadde blitt krise det! [:)]

Back
Topp