Mamma for første gang!

MGA

Flørter med forumet
Jeg lurer på hvor mange vi er som blir mamma for første gang? Vet ikke om det finnes en slik tråd fra før da men.. Jeg syntes det er så uvirkelig og fantastisk på samme tid. Alt er så nytt og spennende. Jeg gleder meg så utrolig til å bli mamma :D <3 

Første gong!;) glede åkke te den lille komme <3

Første gang for begge her og =)

Første gang for oss begge også, veldig spennende og litt skummelt på samme tid 

Vi gleder oss masse til å bli foreldre

Første gang her og for begge to.

Kjenner jeg både gleder OG gruer meg=) Er skummelt å vite man har ansvaret for noen resten av livet, men det blir garantert fint når vi kommer i gang=)

Første barn for oss begge, og første barnebarn i familien :)

Vi gleder oss masse til den lille kommer <3

Første gang for oss også :-)
Og første barnebarn på min side i familien :-)

Er første på begge her. Gleder oss veldig, samtidig som man har litt nerver  :)
Er også første barnebarn og oldebarn på begge sider. Så er masse mennesker som venter spent. :)

Ja, det er første barnet for oss begge! Vi gleder oss veldig! På min side er det første barnebarn og oldebarn, og mange begynner å bli tussete allerede! hehe...

Første gang for oss også:-) å på min side blir d første barnebarn og oldebarn:-)

Første gang her også! :-) Samboeren min er 10 år eldre enn meg, så dette blir femte barnebarnet på hans side og andre på min side.

Første gang her også for oss begge. Blir første barnebarn på min side og nr 2 på samboeren sin side så det er fullt baluba. Visste ikke at besteforeldre kunne bli så gale av et barnebarn :P, men er fantastisk koselig da :)

Første gang for oss begge og første barnebarn for han sine foreldre:)

Det er fortsatt veldig rart og jeg har ikke handlet en eneste ting.
Det blir nok litt handling etter ultralyd den 21.06.

Første gang for begge her og :) veldig spennende. 

Hei MGA,

Ja, det er vår første også. På hans side er det første barne- og oldebarn, og for min mor er det første barnebarn. Min manns familie snakker ikke om annet, og selvfølgelig er det koselig, men det blir litt mye innimellom :)

Jeg gleder meg kjempemasse til å bli mamma! Vi prøvde i nesten 3 år før det ble klaff, og så langt har alt gått kjempefint. Det er alt for lenge til 7. november! :)

Gratulerer til alle sammen ♥

Back
Topp