Mamma for første gang <3

I dag har den ikke vært tilstede faktisk. Noe jeg bør være glad for, men som har gjort meg stressa.

Det er nok bare hormonene som løper vilt i kroppen min, men i dag har jeg vært så engstelig. Derfor ringte jeg inn til Jordmorklinikken og fikk satt opp en UL allerede på tirsdag.

Jeg kjenner mange som ikke har vært kvalm under svangeskapet sitt. Inkludert min kjære mor. Og hun fødte en strålende flott og frisk pike [emoji12][emoji56]

Jeg forstår veldig godt at du blir bekymret, altså. Det blir godt for deg å få en UL og få sjekket at alt er bra ❤️ Og til tirsdags går det fort! Gleder meg :)
 
Jeg forstår veldig godt at du blir bekymret, altså. Det blir godt for deg å få en UL og få sjekket at alt er bra [emoji173]️ Og til tirsdags går det fort! Gleder meg :)

[emoji120][emoji173]️
Ja, tror det er det jeg trenger. Håper det går rasende fort[emoji119][emoji119]

Så hyggelig at du gleder deg! [emoji173]️Jeg også [emoji5]
 
Spennede med UL da <3 Dette kommer til å gå så fint :) syns ikke du skal bekymre deg, selvom det er lett for meg å si som ikke er gravid :p Hadde nok vært på akkurat samme måte, men jeg har virkelig troa på at den lille spira klamrer seg fast inni der :Heartred
 
Spennede med UL da <3 Dette kommer til å gå så fint :) syns ikke du skal bekymre deg, selvom det er lett for meg å si som ikke er gravid :p Hadde nok vært på akkurat samme måte, men jeg har virkelig troa på at den lille spira klamrer seg fast inni der :Heartred

Tusen takk Norri[emoji173]️ Det hjelper at du har trua[emoji120]
Mest sannsynlig er det er hormoner i kroppen og stress på jobb som gjør meg litt ekstra engstelig. Så det skal bli godt å få sjekket opp litt før[emoji5]
 
Så bra med UL! Da kan du se frem til det og :) er jo veldig vanlig å bekymre seg litt med hormoner og allting. Man blir jo glad i den lille spira med en gang og vil at alt skal være bra. Dette kommer til å gå helt strålende :Heartred
 
Selvfølgelig har jeg troa, det lille nurket inni der skal ingen plass! Gleder meg til å høre hvordan UL var :Heartred
 
Så bra med UL! Da kan du se frem til det og :) er jo veldig vanlig å bekymre seg litt med hormoner og allting. Man blir jo glad i den lille spira med en gang og vil at alt skal være bra. Dette kommer til å gå helt strålende :Heartred

Kjente det var godt å få tatt den tidligere enn planlagt[emoji5]
Ja, man er jo liksom alt en mamma. Tusen takk[emoji173]️[emoji173]️
 
e0289aefd2a147c5e6cb2677b5ab1b4a.png


Tenk at det går fremover[emoji173]️
Jeg er så glad for at jeg bestilte meg TUL allerede nå på tirsdag. 2 dager igjen! Bare å få høre at hjertet slår skal bli så godt![emoji173]️

Det er så uvirkelig å tenke på at jeg skal bli mor! At det er noe inni meg! Hvem er du lille venn? [emoji254]

Merker at kvalmen prøver seg litt i dag, men blomstrer ikke helt enda. Ikke så ille som den var på torsdag. I går kveld ble jeg plutselig brått kvalm. Måtte kaste alt jeg hadde i henda og løpe på do. Det kom ikke opp noe, men måtte stå å puste dypt inn og ut i et par minutter før det ga seg igjen. Håper ikke jeg får sånn på jobb[emoji85]
 
Lykke til på TUL i morgen ❤️ Når har du time? :) Jeg kommer til å dø av spennende! :smiley-bounce012
 
Åå tenk at du har ul allerede! Det blir bra det :love017
 
Lykke til på TUL i morgen [emoji173]️ Når har du time? :) Jeg kommer til å dø av spennende! :smiley-bounce012

Jolanda!!!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Kl 15[emoji85] jeg også!!! Lover å poste så fort jeg kan!! Uansett utfall [emoji51][emoji5][emoji173]️ herregud får jeg sove i natt?
 
Jolanda!!!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Kl 15[emoji85] jeg også!!! Lover å poste så fort jeg kan!! Uansett utfall [emoji51][emoji5][emoji173]️ herregud får jeg sove i natt?

❤️❤️

Åå, jeg gleder meg! :D Det er skikkelig nervepirrende altså! Men følelsen etterpå når alt er bra.. den er ubeskrivelig ❤️
 
[emoji173]️[emoji173]️

Åå, jeg gleder meg! :D Det er skikkelig nervepirrende altså! Men følelsen etterpå når alt er bra.. den er ubeskrivelig [emoji173]️

Jeg også!!! Det må bare være en hjertelyd der. Akkurat nå kan jeg ikke forstå at det ikke kan være liv [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ godfølelsen må bare stemme[emoji120]
 
Masse lykke til på TUL i morgen [emoji7] Gleder meg til å lese oppdatering [emoji4]
 
Back
Topp