Mamma for første gang <3

Du tenker sannsynligvis bittelitt mindre på det etter hvert :) De første ukene var aller verst, synes jeg :hilarious: Da klarte jeg nesten ikke å jobbe engang. Nå tenker jeg ikke på det konstant og da går tiden også litt fortere :)

Det husker jeg at jeg synes også! Da var det lilsom på ordentlig, alt før det føltes som å bare kanskje være gravid :hilarious: Du er jo faktisk halvveis i uke 6, siden du er 5 fullgåtte + noen dager :)

Jeg synes tiden går MYE fortere nå etter TUL :) Den går også fortere jo lenge jeg er på vei, føler jeg. Jeg var SÅ redd og utrolig før TUL at det gjorde underverker for psyken :)

Ja, det skal holde :) Gleder meg :D Og så deilig at mannen engasjerer seg! :D

Ja, det er sant! Det greiene der forvirrer meg litt enda[emoji28] Nå er neste mål 6+0 og da er det jo uke 7?!? [emoji2]
 
Fant du deg 17 mai kjole?:)

Jeg kjøpte en kjole, men usikker på om den er pen nok til 17. Var så oppblåst den dagen vi skulle på shopping at jeg gadd ikke ta av og på buksa[emoji23]
Tenker at jeg får ta en en ny shoppingrunde når det nærmer seg og se hvor oppblåst jeg er da[emoji5]
 
5+4

Okei, nå er jeg usikker. Når man sier uke 12, den magiske grensa. Mener man da svangerskapsuke 12, eller når man er uke 12?

I dag våknet jeg med skikkelig vond følelse igjen. Det er så slitsomt på psyken at hormonene gjør meg så engstelig! [emoji30]
Nå på kvelden føles magen litt mer stram? Ikke hatt sånn følelse før.

I dag har jeg vært på jobb fra 0845 til 1930 og endelig på vei hjem. Kjenner at jobben tar skikkelig på og merker at jeg kan ikke jobbe i samme tempo lenger. Håndterer stress skikkelig dårlig om dagen.

Nå er det rett hjem og fikse middag! Skal manne meg opp til å ta siste digitale i morgen tidlig[emoji28][emoji28][emoji28]
 
5+4

Okei, nå er jeg usikker. Når man sier uke 12, den magiske grensa. Mener man da svangerskapsuke 12, eller når man er uke 12?

I dag våknet jeg med skikkelig vond følelse igjen. Det er så slitsomt på psyken at hormonene gjør meg så engstelig! [emoji30]
Nå på kvelden føles magen litt mer stram? Ikke hatt sånn følelse før.

I dag har jeg vært på jobb fra 0845 til 1930 og endelig på vei hjem. Kjenner at jobben tar skikkelig på og merker at jeg kan ikke jobbe i samme tempo lenger. Håndterer stress skikkelig dårlig om dagen.

Nå er det rett hjem og fikse middag! Skal manne meg opp til å ta siste digitale i morgen tidlig[emoji28][emoji28][emoji28]

12 fullgåtte uker, altså 12+0 :)

Jeg er også litt annenhver dag.. Fra "alt så fint ut for 2 uker siden og sannsynligheten for at noe skjer nå er liten" til "den er sikkert død. Alle på BV opplever jo MA". Bah. Det er slitsomt. Jeg slappet veldig av etter TUL men nå er jeg litt nervøs igjen. Mye kan ha skjedd på 2 uker lilsom.

Håper ting går fort for deg til TUL så du kan slappe litt av ❤️ Men det hjelper også veldig å få 3+, og det gjør du jo i morgen :D Jeg gleder meg!
 
12 fullgåtte uker, altså 12+0 :)

Jeg er også litt annenhver dag.. Fra "alt så fint ut for 2 uker siden og sannsynligheten for at noe skjer nå er liten" til "den er sikkert død. Alle på BV opplever jo MA". Bah. Det er slitsomt. Jeg slappet veldig av etter TUL men nå er jeg litt nervøs igjen. Mye kan ha skjedd på 2 uker lilsom.

Håper ting går fort for deg til TUL så du kan slappe litt av [emoji173]️ Men det hjelper også veldig å få 3+, og det gjør du jo i morgen :D Jeg gleder meg!

Takk for oppklaring [emoji5] var det jeg tenkte.

Ja, jeg vil ikke være negativ og jeg vet at alt her inne er så synlig. Forsøker å ikke lese om altfor mye sånt. Men, jeg klarer liksom ikke la være å tenke på det.

Tenk om jeg ikke får 3+ i morgen. Da vet jeg ikke hva jeg gjør. Det burde komme på 5+5 tenker jeg.
Ah, skulle ønske jeg kunne slå av hjernen min innimellom[emoji28]
 
[emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]

0316f9d50102bef4fc0676b07874ed96.png


[emoji173]️
 
Tuusen takk! [emoji173]️[emoji173]️[emoji2] det var innmari godt![emoji5]
 
Gratulerer så mye! Så fantastisk at du fikk 3+ og så godt!:gen014:love017
 
Gratulerer så mye! Så fantastisk at du fikk 3+ og så godt!:gen014:love017

Tusen takk! [emoji2] det var veldig godt å få den[emoji28] skal prøve å leve på den til første TUL

[emoji177][emoji254][emoji177][emoji254][emoji177]
 
Back
Topp