Mamma etter tilfeldig sex

Dippy

Forelsket i forumet

Vanskelig å finne en overskrift til dette, nå savner jeg stikkord altså!

Bare lurer på en ting; dere som snakker om jentene som drar ut på byen og har one night stand for å bli gravid, kjenner dere noen jenter som faktisk har gjort dette? 

Med "kjenner" mener jeg at du faktisk har snakket med denne jenta, og hun har sagt selv til deg at hun hadde sex med en random for å bli gravid. Ikke at du bare har hørt på ryktene som går.

Grunnen til at jeg spør, er at jeg for mange er denne jenta; singel og desperat etter å bli mamma.

Så jeg kuttet ut prevensjon, valgte den første og beste som dukket opp, hadde sex med han og ventet så tre måneder før jeg informerte han om at han skulle bli far, og bare hadde med å stille opp for ungen og betale bidrag.

Eksisterer de virkelig, eller er det bare via rykter dere uttaler dere om de?

Ja, jeg kjenner faktisk ei som gjorde det, og jeg har sagt til henne både da hun planla det og i ettertid hvor teit jeg synes det er!

Men tror heldigvis ikke at det finnes så mange av dem, og at noen får et slikt stempel uten at det er tilfelle er nok dessverre sant og kjempesynd!

Da syns jeg bv skulle fått lov til å ta barnet fra mor for da er det noe alvorlig galt i toppen! Tenk å gjøre noe så STYGT mot et annet menneske, selv om også mannen har et ansvar med kondom så har vel da dama jugd og sagt ho bruker p-piller..

Næh. De finnes nok, de som gjør det, men jeg tror igrunn ikke det er noe stort problem rundt omkring altså. For meg virker det som det er snakket om oftere enn det faktisk skjer. Men.. what do I know?

Kjenner mange alenemødre og mange barn som har fedre som er komplett ubrukelige eller ikke duger til noen ting eller ikke er interessert, mange mødre som er blitt mødre etter ONS, men jeg har aldri hørt noen verken si eller hinte om at de gjorde det med vilje. Tror nok ikke det er så vanlig altså..

Vil nok tro at de fleste som har ett så stor ønske om å få barn ikke ringer til fyren og gir beskjed i etterkant.. Er nok heller de som opplyser "far ukjent"... Men hva vet jeg...

Vil nok tro at de fleste som har ett så stor ønske om å få barn ikke ringer til fyren og gir beskjed i etterkant.. Er nok heller de som opplyser "far ukjent"... Men hva vet jeg...

Jeg tror umulig det kan finnes så mange av dem? Tenker mer at det er folk som går på byen og har tilfeldig sex uten å tenke på konsekvensene, eller som tenker at det ikke er så farlig om man skulle bli gravid. Har aldri truffet på noen som faktisk har hatt en ONS der målet er å bli gravid. Men vet det er de som har sløyfet prevansjonen et par uker inn i et nytt forhold, og lar det stå til. Vet ikke om jeg synes det er så mye bedre, men det er en annen diskusjon:)

Ang. ufrivillige fedre som blir rammet av dette, så burde iallefall de skylde seg selv. Hvem i alle dager stoler på en vilt fremmed person (tenker da på disse damene som sier de går på p-piller) og for det andre: man risikerer mer enn bare uønsket graviditet når man har ubeskyttet sex.

Idioter finnes det mange av, men heldigvis ikke så mange at jeg kan peke ut noen som har gjort noe sånt:)

Lissyjane skrev:
Rebecca85 skrev:
Da syns jeg bv skulle fått lov til å ta barnet fra mor for da er det noe alvorlig galt i toppen! Tenk å gjøre noe så STYGT mot et annet menneske, selv om også mannen har et ansvar med kondom så har vel da dama jugd og sagt ho bruker p-piller..

Når man har sex på fylla, så er det ikke så mange som husker på prevensjonen. Så hun kan like godt ha unnlatt å fortelle det. Det er horribelt at jenter gjør det, men BV? Hun kan da være en bra mamma for det. Er ikke enig i at hun skal tvinge far til å betale bidrag, men.. Det er nok barn  dette landet som vokser opp uten mor og far.

sign

Lissyjane skrev:
Rebecca85 skrev:

Når man har sex på fylla, så er det ikke så mange som husker på prevensjonen. Så hun kan like godt ha unnlatt å fortelle det. Det er horribelt at jenter gjør det, men BV? Hun kan da være en bra mamma for det. Er ikke enig i at hun skal tvinge far til å betale bidrag, men.. Det er nok barn  dette landet som vokser opp uten mor og far.

sign

Jeg vet om en som snakket om det, men hun har heldigvis ikke gjort det

Jess, veit om ei som har gjort det. Og ho blei gravid med tvillingar.

Veit ikkje kor lenge ho hadde ungane før barnefaren måtte få omsorgen fordi ho ikkje egna seg som mor..

Min mening er at det er forkastelig!
Jeg vet om 2 menn som er blitt "lurt". Den ene hadde "one night stand" den andre et forhold som varte i noen mnd. Begge damene ble gravid på "p-piller", påsto de brukte det. Beggge fedrene fikk vite om barna når de var 8-9 mnd Det som er ironisk at begge disse damene ikke var egnet som mødre og fedrene har omsorgen i dag, etter å ha blitt kontaktet av barnevernet. Pussig nok så fikk den ene damen tvillinger og ble fratatt de; som i innlegget tidligere her!

Selvfølgelig er det helt idiotisk gjort, men hvem er det som stoler på at jenta går på p-piller da når det er snakk om One night stand?? Da burde man bruke kondom uansett! Så syns disse guttene har skyld i det selv å..

Lissyjane skrev:
Rebecca85 skrev:

Kan selvfølgelig være en bra mamma men om man seriøst lurer en mann på den måten og så krever bidrag så er man ikke mye voksen og litt små forstyrret så syns ho skulle blitt psykolog sjekket grundig!

Rebecca85 skrev:

nei bv har for lite ressurser som det er! og da er det mange som skulle blitt fratatt barna sine om det kun går på personlighet og ikke evner som forelder. Dessuten så skal det MYE til at bv fjerner barna fra foreldrene - narkomane foreldre og foreldre som slår ungene sine får flere sjanser først.

*Annie86* skrev:

det tenker jeg også...

Inmari skrev:
Ang. ufrivillige fedre som blir rammet av dette, så burde iallefall de skylde seg selv. Hvem i alle dager stoler på en vilt fremmed person (tenker da på disse damene som sier de går på p-piller) og for det andre: man risikerer mer enn bare uønsket graviditet når man har ubeskyttet sex.

Idioter finnes det mange av, men heldigvis ikke så mange at jeg kan peke ut noen som har gjort noe sånt:)

enig.

jeg hadde med meg en fyr hjem en gang. han spurte ikke engang om jeg gikk på pilla. tenkte på det i etterkant at siden jeg var helt klar på at jeg ikke var intr i et forhold og kun ons så var han lettlurt.

Rebecca85 skrev:
Lissyjane skrev:
Rebecca85 skrev:

Kan selvfølgelig være en bra mamma men om man seriøst lurer en mann på den måten og så krever bidrag så er man ikke mye voksen og litt små forstyrret så syns ho skulle blitt psykolog sjekket grundig!

hørte om dette på radioen for litt siden, at kvinner som gjorde dette med viten og vilje ofte var høyt utdannede og veletablerte kvinner over 30 år men som manglet kun mann og hadde et høyt ønske om barn før den biologiske klokka talte sine siste slag... trenger ikke være noe feil i toppen på de, annet enn egoisme, lav moral og et veldig høyt ønske om barn.

Nei, heldigvis kjenner jeg ingen som er så egoistiske og dumme.
Det er en helt forkastelig ting å gjøre - både mot barnefaren og barnet. Bli unnfanget på den måten, at pappa ikke visste noenting og ble lurt trill rundt? Finfin moral å starte med, gitt.

Back
Topp