Mamma er ikke tilgjengelig

Hope90

Pergo baby??
VIP
Akkurat nå! Prøv igjen senere!

Prøver å få meg lit søvn og nede i bånn av trappa står en 3 åring å roper om is for det er visst vanskelig på spørre pappa som sitter rett rundt hjørnet. Hører vifte på Playstation går så han er vel bortreist i FIFA land. Det værste er at nå vil jeg ha is selv og må gi etter for presset :o

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Hehe kjenner til det du!Prøvde å få meg litt søvn på soffan,og var i ferd m å sovne da en liten godklump på 15kg la seg på ryggen min og ville "slappe av" han også !Det var den avslapningen,men di er jo så gode di søte små så nytter ikke m noen sure miner her:-)

Hehe, all medlidenhet;) har to som klatrer på meg, maser og bøller.... Har bare ikke energi til noen ting for tiden

Hehe kjenner til det du!Prøvde å få meg litt søvn på soffan,og var i ferd m å sovne da en liten godklump på 15kg la seg på ryggen min og ville "slappe av" han også !Det var den avslapningen,men di er jo så gode di søte små så nytter ikke m noen sure miner her:-)
Nei det er akkurat dett :) hehe

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

ja får dårlig samvittighet når lille har lyst at vi skal herje å styre, men orker ikke å har slike luftsmerter, prøver å finne på noe annet som å tegne, male, rolige leker men som hun liker da=)
skal bli godt å få pappan hjem så jeg får litt avlastning

Frøkna mi elsker å lese bok, så det har vi gjort masse i dag. Nå tar hun endelig en lur ute i vogna. Gleder meg til mannen kommer hjem :)

Tosola

Back
Topp