"Mamma du ser gravid ut"

Mini<3

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sensommerbarna 2016
Jeg er 5 uker, å min datter sier, "mamma du ser Gravid ut"
Eh javel, jeg har nok bare mye luft i magen jenta mi

Flere som har fått spr/komentarer

Hehe...

Min ene 8-åring stod foran med og kosa på rommet....hun strøk på meg og sa: Hun: Du er så stor du! Mmm... Jeg: Å? Hvor da? Hun: Stryker på magen og sier "her".

Hehehe, jeg trodde jeg skulle dåne!

Barn er både oppmerksomme og sensitive!

Min femåring vil kose på magen ofte nå, aldri gjort det før. Spør daglig når hun skal bli storesøster :-)

Jeg og datteren min på ni pleier blåse hverandre på magen så det kiler og blir prompelyder. Så var jeg litt øm og sa au og ba hun stoppe. Da tok hun fingeren og kilte meg ved navelen og da.."mamma har du en hemmelighet?" . Fikk hake slepp. .har hun skjønt det tro..

Hehe...

Min ene 8-åring stod foran med og kosa på rommet....hun strøk på meg og sa: Hun: Du er så stor du! Mmm... Jeg: Å? Hvor da? Hun: Stryker på magen og sier "her".

Hehehe, jeg trodde jeg skulle dåne!
Aww så søtt ❤️

Jeg og datteren min på ni pleier blåse hverandre på magen så det kiler og blir prompelyder. Så var jeg litt øm og sa au og ba hun stoppe. Da tok hun fingeren og kilte meg ved navelen og da.."mamma har du en hemmelighet?" . Fikk hake slepp. .har hun skjønt det tro..
Å skjønner godt du fikk hakeslepp ja, de er så søte når de sier slike ting. Å man kan jo lure når de sier slike ting, datteren min har aldri sagt at jeg ser gravid ut før, så ja fikk litt hakeslepp her også hehe :)

Datteren min på snart fire år holdt rundt magen min også sa ho "jeg ville bare kose litt med magen din jeg mamma". Nesten så eg følte ho merka d var nor annerledes.. Ho au sier ofte at ho vil bli storesøster, så gleder kånn til å fortelle ho det!!:)

Haha! Ingen kommentarer enda, men sjefen sa i juletalen at vi nå har to gravide på jobben, men rettet seg, da den ene av de to hun refererte til fødte for en måned siden.. Jeg humrer litt for meg selv, da jeg visste at antallet gravide faktisk var riktig ;)

Så søt :)

Hehe.. Jenta mi er bare 11 mnd så hun skjønner lite av hva som skjer, men barn plukker jo opp mye av det de voksne snakker om så det er umulig å vite helt hva de vet :P

**

Last edited:
Back
Topp