Mamma-bukser?

Fr.Anam

Betatt av forumet
Leiter og leiter etter noen alrighte mamma bukser/tights!
På H&M har de ok tights, men de finnes kun i svart... De andre buksene der er ikke noe særlig syns jeg.
På nett har jeg ikke kommet over det store utvalget heller?
Rett og slett ganske kjedelig det lille jeg har sett og trenger noe nytt! Tips?
:)

Jeg er veldig fornøyd med H&M-buksene, men hvis de ikke har falt i smak sa har de mye fint på newlook.com:-) Ellers kan du jo sjekke ut asos.com og mamalicious.no hvis du ikke har sett der:-)

Jeg har kjøpt alle mine bukser på HM og er veldig fornøyd med alle bortsett fra den ene som revnet, men da fikk jeg ny. Har i svart, grå, kjøpte nettopp ei i knall blå som var helt super, "jeans look a like". Ja... har vel kjøpt 5-6 stk. Har forresten kjøpt alle mine klær på HM ved nærmere ettertanke :)

Har noen hm bukser,men holder meg mest til joggebukser:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Takk for noen tips! Buksene på hm er sikkert gode men jeg er så høy at de sitter ikke noe fint, blir for korte. ..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Jeg har foreløpig bare 2 mamma-bukser fra HM (199kr). Bytter mellom det og joggebukse. I barnehagen er det liksom ikke noe vits å ha noe særlig fancy klær. Men når jeg kommer til manchester skal jeg innom både Newlook, Topshop og Primark å se om de har noe behagelig og rimelig. Syns det blir så dumt å kjøpe for mange mamma-bukser når jeg bare skal ha de i 4 mnd til..

Syns mammabuksene på h&m et veldig gode. Har bare bukser der etter sist svangerskap. Så denne gangen har jeg ikke sett så mye etter klær siden de jeg har fortsatt er like fine.

Nelly.com har jo litt mammaklær. Der kjøpte jeg meg leggings og kjole til jul :)

har kun HM bukser, da de er billige og gode - er ikke så mye lengre vi trenger de, så vil ikke kjøpe bukser til 800kr liksom.... men skulle ønske det var noen som solgte mammatightser i andre farger enn svart..

Jeg lever i tights og noen myke bukser de har på cubus.. Finnes i svart, grå, brun, hvit.. De er himmelske! :) Anbefales, selv om det ikke er mammabukser.

Har kjøpt et par mamma bukser på hm. Passet overraskende bra, med tanke på at jeg erganske høy, ogpleier ikke å passe i bukser som har en str. men disse var faktisk lange nok i beina, så blir nok en bukse til. :-D

Back
Topp