Mamma bukser

hormondyret

Flørter med forumet
Hvordan er de oppe i livet når man enda ikke har ordentlig mage?
Mine vanlige bukser er for ubehagelige å ha på nå når de strammer over magen.

Mange av dem har en bred strikk i toppen av det elastiske stoffet. Denne kan strammes og løsnes etter behov. Jeg måtte hele tiden ha belte på mammabuksene i sist svangerskap. Selv om magen var diger så hang de liksom ikke skikkelig.

får vel dra innom hm (kun der man finner mamma klær her) og prøve når jeg er 12 uker. redd for å møte på kjentfolk så orker ikke gjøre det før da

er veldig kjekt å bestille hos h&m! jeg har brukt gravidjeansen i ukevis nå :)

once more skrev:

usikker på hvilken str jeg må ha..

jeg har bestilt min vanlige str. passer veldig godt!

hormondyret skrev:

once more skrev:

hormondyret skrev:

Jeg bruker normalt str 36. Jeg har kjøpt mammabukser i str 36 og 34. Noen er altså bittebittelitt store i str. Det elastiste magestykket er kanskje litt stort i begynnelsen men har du hofter og rumpe, sitter buksa veldig godt likevel. Noen av HM buksene har et relativt smalt magestykke, ca 10 cm, og de passer ypperlig når man enda ikke har så veldig stor mage :)

Jeg kjøpte meg mamma tights for 2 uker siden, er 11 uker nå :) er så oppblåst at jeg klarer ikke å ha på noen av jeansene mine :P

Jeg kjøpte meg mamma tights for 2 uker siden, er 11 uker nå :) er så oppblåst at jeg klarer ikke å ha på noen av jeansene mine :P

Da har jeg også handlet litt mammaklær på nett. 

Fant ingen bukser jeg likte da.  Syns de hadde lite utvalg av det.

Kunne tenkt meg noen tøy/stoff bukser med snorer og lommer i. Ikke dongeri.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

Jeg fikk masse klær av et vennepar om dagen, de fikk barn i mars.
Så plutselig hadde jeg en stor pappeske med klær.

Var på H&M i helga og prøvde litt bukser. De vanlige buksene mine begynner å stramme over magen, mest fordi jeg er oppblåst. særlig om kvelden.

Fant fire bukser i eksen. Faktisk i forskjellige str, men de passa alle sammen.
Så tredje dagen med mammabukser og det er så godt.

Jeg har 3 bukser fra H&M og de er gooooode <3 Og så er det så herlig å se på den store magen <3 Bare synd den består av luft for det meste

Hvor går man når man vil kjøpe mammaklær for overvektige? Har igrunn ikke lyst til å handle på nettet, er masse som ikke passer meg i forhold til stoff og forskjeller i størrelser fra modell til modell. Kap'ahl har jo XLNT, men buksene har som regel hold in om de ikke er som normale bukser. Har jo ikke lyst på hold in Dessuten har jeg ikke råd til å bruke haugevis av penger på klær, spesielt ikke mammaklær. Zizzi er dermed ute av bildet. Vil liksom ikke gå med joggebukser hele tiden. Gjør mye det til vanlig, og er lei. Vil se bra ut i graviditeten, som den stolte vordende mor jeg er

Back
Topp