"mamma" bukser og gensere

Drømmen1994

Flørter med forumet
Himmelbarn
Hvor kjøper dere "mamma klær"? Jeg er overvektig selv og kommer ikke på noen andre steder enn HM og kjøpe bukser, gensere og bher fremover. og syntes ikke akkurat HM har mye utvalg i XL :(
 
Sist kjøptr jeg fra en amerikansk nettside som heter motherhood :) mye rimelig, fant en favorittbukse der, som en myk dressbukse med strikk helt opp til puppene <3
 
Sist kjøptr jeg fra en amerikansk nettside som heter motherhood :) mye rimelig, fant en favorittbukse der, som en myk dressbukse med strikk helt opp til puppene <3
åhh!! der var det MYE fint og masse i plus size:D Tusen takk!!:Heartred
 
Handlet fra boobs og hm sist. Har ikke handlet noe enda denne gang. Men ender sikkert på hm siden jeg ikke skal ha flere barn og ikke får brukt klærne flere ganger
 
Ble ikke særlig stor i de tre forrige svangerskapene, kjøpte gravidbukser ellers gikk jeg med de samme klærne ;)
 
Jeg var superdiger i mitt svangerskap (bare rundt magen), og jeg brukte bare vanlige joggebukser, treningsbukser og gravidtights.
Magebelter hjalp med glippen mellom buksene (som var under magen) og toppene.
Jeg brukte mye kjoler, og ammesingletter, som hadde god plass til magen. :)
 
Sist brukte jeg bare vanlig klær, fikk en gigantisk mage :p bruke mye tights og tunikaer, eller lange singletter. Kjøpte gjerne sånn yoga tights med sånn brett på som jeg kunne brette over magen :) kjøpte gravid tights men de sklei bare ned å fikk jo skrittet ned mellom lårene. Likte ikke det.

Hadde er sånn elastisk minskjørt som egentlig var så kort det ikke kunne brukes som skjørt. Det brukte jeg som forlenger til topper ol på slutten ;)
 
Back
Topp