Mamma box - nå!

Starflake79

Blir kjent med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hei,
tenkte jeg ville tippse dere om at registreringen på http://mammabox.no/ akkurat er åpnet, jeg fikk "endelig" sikret meg en. Det eles bare ut 1500 hver mnd, og det blir tomt med en gang, men nå er det altså mulig :)

Åååå, er så dumt at vi ikke har en slik butikk i nærheten !

Jeg forsøkte nå og der stod det at de skulle si fra når de er åpen for registreringer igjen.

Jeg også rakk å sikre meg en!:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Satt på alarm men glemte selvfølgelig telefonen da jeg gikk til pause :( tok bare 3 kvarter så var de borte :(

Hvordan fungerer dette egentlig? er det til fast dag og tid hver mnd? og hvor hentes pakkene ut? registrerte meg nå jeg =)

Hver 2 i mnd kl 12 tror jeg. Hentes på nærmeste barnas hus :)

Ble litt skuffet over boksen, er jo så store forventninger til denne boksen. Veldig fornøyd med bodyen da :-) Her er det jeg fikk:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1401785326450.jpg
    1401785326450.jpg
    66,4 KB · Visninger: 41
Ble litt skuffet over boksen, er jo så store forventninger til denne boksen. Veldig fornøyd med bodyen da :) Her er det jeg fikk:

Mannen hentet boksen i dag - og vi fikk det samme, men en annen body. Stusser litt over å få prøve på grøt, som jo er gått ut på dato før babyen er stor nok til å smake :rolleyes: men gratis er gratis :)

Body, tutt og våtservietter + Henne blad = kjekke ting!

(gavekortet som å oppi med 300,- rabatt på kunst til barnerommet gikk dog ut 01.06.14)

Samme her, gavekortet var gått ut.. grøtn går ut i februar..

Var nok for ivrig og bestilte den for tidlig, men bodyen kan være en gave, om miraklet er ei jente da ♡

Back
Topp