Mamma blir 60 år! Hva kjøper jeg???

Har hun noen hobbyer da?Hva med en teaterbillett,en god middag på restaurnt,spandere en tur kansje?Når min mor feirer bursdag i år tenkte vi og spandere en tur på henne(togbillett og opphold på hotell ei helg,hun hater og fly så derfor blir det tog)

Show pakke? Noe hun trenger i huset? Gavekort på reise? Er dere flere søsken som kan slå dere sammen kanskje?

Vi ga en helaften på Waldemar

60! Stort! En helaften på operaen? Evnt Nationaltheatret? :)

Min blir også 60 i år :) jeg står mellom å arrangere stor fest med familien (som ikke bor i området) eller billetter til komishow, som hun elsker :)

Takk for gode tips.

Tenkte ikke på å skrive at hun har sosial angst og er ikke så glad i store folkemengder eller sånne ting.
Så jeg vet ikke om det passer henne.

Vi planlegger å arrangere en overraskelsesfest med familie til sommeren, så jeg lurer på om jeg ikke skal bruke den store summen nå, og heller spare det til festen.

Men jeg må jo uansett finne på noe..

Har en bror jeg kan spleise lott med, men han har ikke så god råd han heller..

Mamsen blir også 60 i år. :) Søsteren min og jeg spanderer 2 ukers utenlandstur på henne, hun ble meeeget fornøyd for å si det mildt. :D

Prøve å kjøpe noe hu vil dette pris på. Jeg vurderer noe ala ett Mammakjede til svigermor som fyller 60 til november. Det med sosial angst er ikke lett og vanskelig å planlegge noe. Mormoren til mannen har det + litt mer, så skjønner deg. Kanskje servere yndlingsretten hennes hjemme hos dere med de aller nærmeste? Få barnebarn til å lage noe?

Til min mamma hadde det blitt fotokurs/fotoutstyr/fotostativ/nytt fotoapparat eller noe slikt. Gjett hva hobbyen hennes er? :D

Jeg kunne sikkert også ha ordna en spesiell fjelltur eller lignende som hun kunne tenkt seg til å gå, og enten blitt med selv eller hatt som gave sammen med pappa. Det er mange fine opplevelser man kan ha i skog og mark i Norge, som ikke nødvendigvis er kjempedyre, men må planlegges litt.

Hehe min også blir 60 i år :p

Vi vurderer å slå oss sammen (mine søsken og pappa) og gi henne tur til Island :)

Spa er jo aldri feil. Evt en god jakke, nyr tursko eller noe sånt?

Back
Topp