Mamma baby i magen, eg søster

Kristin

Forelsket i forumet
I morges sa plutselig min datter på 2,5 år "Mamma baby i magen, eg søster". Det kom helt ut av det blå og jeg aner ikke hvor hun har det i fra. Vi har ikke fortalt henne det enda og har prøvd å ungå å snakke om det mens hun er i nærheten. Uansett så sier jeg jo ikke at jeg har baby i magen, sier vel heller at jeg er gravid. Å det vet hun ikke hva er,så vidt jeg vet.

Men de får kanskje mer med seg enn man tror :-) Eller så har hun bare hørt om noen andre f.eks i barnehagen som skal ha barn eller noen skal få en søster. Hvem vet. Hun svarte meg i allefal ikke på hvem som hadde sakt det.

Jeg forsøkte vel å svare nei, men jeg ble jo helt paff :-) Får håpe hun ikke snakker mer høyt om det i alle fall.

Haha, morsomt.
Jeg jobber i barnehage, og der har "alle" barn i magen dersom de ser en foreldre som har det. Så kan være at det er noe hun har tatt med seg derifra, eller bare at hun har fått det med seg på en eller annen måte :)

Hehe så skjønn da! :)

Min på to år er veldig opptatt av å mate bamser og lego dyr og alt som er om dagen.
Og veeldig opptatt av "bebi"

I går kveld dro han opp gensern min å begynte å mate magen min "ee bebi"
Tror han må ha det fra barnehagen da det er en del barn der oppe som har fått søsken i det siste ;)

Vesla her i huset vet heller ingen ting, men i går kveld sa hun "Når jeg blir storesøster, hvem blir mammaen min da?"
Tror de forstår mer enn vi tror jeg

Vesla her i huset vet heller ingen ting, men i går kveld sa hun "Når jeg blir storesøster, hvem blir mammaen min da?"
Tror de forstår mer enn vi tror jeg[/quote
Hehe de er nå søte da

He he ja, de skjønner nok mye mer enn vi tror. Jenta mi spurte meg i dag hvorfor magen min står rett ut ;) Og mente at nå får jeg sikkert snart baby i magen:)

Datteren min har gått i noen måneder nå og sagt at både hun, jeg og pappaen har baby i magen, hehe. Grunnen er at hun som jobber på avdelingen hennes er gravid og de har vært veldig opptatt av det lenge nå

Back
Topp