Mamma-/Ammeklær

Citti

Forumet er livet
Hvor kjøper dere det?
Bruker dere ammetopper?

Jeg har to ammetopper fra H&M, men jeg syns ikke de er noe praktiske i det hele tatt! [:-] Masse stoff som er i veien for maten. [:D] Så jeg bruker vanlige gensre som jeg drar opp eller ned. [:)] Men amme-bh har jeg. 

ORIGINAL: laban2

De beste ammebh-ene jeg har kjøpt,er fra sparkjøp.....tror det var 79kr jeg ga for en.....har også kjøpt på hennes,men de har en sånn ekkel kant på siden som gnager[:'(]....ammegenser har jeg ikke kjøpt....bruker bare de vanlige genserene fra før jeg ble gravid[:)]

I know!! [:-] Også dekker de ikke hele puppen, så ammeinnlegget bare sklir ut. [8|] Og alle vet jo hva som skjer da... [8D] "klisj klasj"...
Har bestilt ammebher fra sparkjøp jeg også, håper de er gode, for sånn som det er nå har jeg bare 2, og de har jeg fra forrige gang så de er litt trange rundt livet... Nei, ikke livet, men lenger opp. [8|] Hva heter det? Bysten? [8|] Tror jeg har hatt et aldri så lite drypp jeg... [8D]

Jeg var på lagersalg på Boob ammeklær like før jeg fikk nurket jeg. Så da kjøpte jeg meg tre lagermede gensere og to kortermede. Har ikke hatt ammeklær med de to andre, men når det var salg så tenkte jeg at jeg skulle unne meg det...
Har ikke angret på det, for de er utrolig gode å ha på seg [:)].
Spesielt flece genseren - jeg elsker den [:)][:)].

Har ammetopper fra hennes, men di er lite brukt. Brukte di mer mens jeg var
gravid. [8D]
Ammebh har jeg kjøpt på KappAhl. Er kjempe fornøyd med dem.

Men det er vel greit med ammetopper? Var på cafè igår og han ble sulten. Da var jeg glad jeg hadde ammetopp så jeg slapp å "vise" magen eller mye hud![8D] Med ammetoppen vises ingenting..
Liker  merket "Boob" best, men det er ganske så dyrt![:'(]

Har de fått ammetopper på hennes? Synes de har hatt den ene samme  helt siden jeg ble gravid...[&o]

ORIGINAL: Citti

Men det er vel greit med ammetopper? Var på cafè igår og han ble sulten. Da var jeg glad jeg hadde ammetopp så jeg slapp å "vise" magen eller mye hud![8D] Med ammetoppen vises ingenting..
Liker  merket "Boob" best, men det er ganske så dyrt![:'(]

Har de fått ammetopper på hennes? Synes de har hatt den ene samme  helt siden jeg ble gravid...[&o]

De har litt forskjellig utvalg på de forskjellige h&m'ene, og noen av dem har noen ammetopper. Jeg syntes det var veldig greit å slippe å vise dvaskemagen når jeg var ute blandt folk og brukte ammetoppene mye. Kaldt er det noen steder på vinteren også om man skal dra opp hele genseren...

Synes Anita-ammebh fra babyshop og de på lindex har vært best...

Back
Topp