Mamma/ammeklær -bra/ billig?

Trultum

Flørter med forumet
Noen som vet om noe sted der de selger gode ammeklær? Gjerne til en ok pris? Vil altså ikke ha billige klær bare for å ha billig (orker ikke flere h&m-teskjorter som blir rektangulære feil vei), men vil gjerne kjøpe noen, så jeg kan bytte ofte (..kan vel bli litt flekker neste året...?;0) ).

Noen som vet om noe sted der de selger gode ammeklær? Gjerne til en ok pris? Vil altså ikke ha billige klær bare for å ha billig (orker ikke flere h&m-teskjorter som blir rektangulære feil vei), men vil gjerne kjøpe noen, så jeg kan bytte ofte (..kan vel bli litt flekker neste året...?;0) ).

Syns boob har mye bra! Har kjøpt en del av det! Riktignok litt dyre ,men var salg tidligere for en stund siden, så da kjøpte jeg på halv pris. Gode , fine og praktiske ammeklær !

Jeg har kjøpt endel på finn, 4 boob gensere faktisk :-) God kvalitet så hvis det ikke er så mye brukt er de superfine :-)

Nå fikk jeg lyst til å shoppe :-P
Inne på mamalicious og der har de endle fint til ok priser.
Har bestilt gravidtøy derfra tidligere og det har vært fint, raskt og smidig ift levering og retur også:happy:

Ammesingletter fra lindex og kappahl er gode, ellers brukte jeg mest bare de lange Divided-singlettene til hm forrige gang sammen med cardigan eller under gensere. Med de følte jeg at jeg kunne være litt diskret:) dro de bare ned under puppen rett før påkobling[emoji4]

Har kjøpt litt Boob, hadde og frå sist. Dyrt men mykje bedre enn HM! Heller lite bra enn mykje dårlig [emoji4] Finner det på salg mange plasser no.

Har som flere over her ammeklær fra boob som jeg er veldig fornøyd med. Ellers har jeg brukt en del lange singletter som har vært greie å dra ned. Synes det vanskeligste er å finne gode amme-BHer, har prøvd mange ulike som jeg er sånn halvfornød med. Investerte sist i to med spiler fra change som jeg brukte mye etterhvert (men ikke i starten, da var det for ubehagelig med spiler). Jeg planlegger å amme en stund hvis alt går greit, så synes det er greit å ha gode klær å amme i :)

Når jeg oppdaget Boob toppene med sånn varne beskytter i brystpartiet skal jeg aldri bruke noe annet. Om jeg så må ofre min daglige skillingsvise bolle fra baker hansen i en måned:dance018

Liker boob og mamalicious. Svangerskapet.no har litt på salg nå tror jeg, og mamalicious har også nettside. Ellers tenker jeg sy meg et par enkle ammetopper selv, av boob-typen, var veldig fornøyd med de sist. H&M sine med v-skjæring ble litt fort slappe synes jeg..

Venter og ser hvordan det går med amminga. Endte opp med flaskebaby sist, og da er det litt kjipt å ha brukt penger på ammeklær:p

Venter og ser hvordan det går med amminga. Endte opp med flaskebaby sist, og da er det litt kjipt å ha brukt penger på ammeklær:p

Samme her.
Ammet sist da, så har litt men kjøper ikke noe nytt før jeg vet det blir amming :)
Så godt å høre at jeg ikke har tenkt helt feil da [emoji6] Har kjøpt to ammesingletter og noen få bher. Skulle alt gå som jeg vil med ammingen, får jeg heller kjøpe inn mer ettersom jeg ser ann behovet [emoji4]

Så godt å høre at jeg ikke har tenkt helt feil da [emoji6] Har kjøpt to ammesingletter og noen få bher. Skulle alt gå som jeg vil med ammingen, får jeg heller kjøpe inn mer ettersom jeg ser ann behovet [emoji4]

Brukte og mye enkle ammebher og ammesinglett utenpå med vanlig genser ytterst. Dro genseren opp og ammesinglet + ammebh ned. Skjulte godt. Var fornøyd med den måten

Brukte og mye enkle ammebher og ammesinglett utenpå med vanlig genser ytterst. Dro genseren opp og ammesinglet + ammebh ned. Skjulte godt. Var fornøyd med den måten
Er den teknikken jeg tenkte å gå for [emoji6] Greit å slippe å sitte med hele overkroppen naken ja [emoji23] Om litt av en pupp eller to synes er ikke no problem for min del. Og vi ammer jo mye vinterstid så greit i forhold til temperatur også.

Er den teknikken jeg tenkte å gå for [emoji6] Greit å slippe å sitte med hele overkroppen naken ja [emoji23] Om litt av en pupp eller to synes er ikke no problem for min del. Og vi ammer jo mye vinterstid så greit i forhold til temperatur også.

Jepp :) blir omvendt årstid for meg denne gangen [emoji85]

Det er ikke nødvendig å ha for mye ammeklær heller, kan tilpasse vanlige klær. Jeg har investert i noen nye cardigans som kan brukes over ammesinglett, skjorter som lett kan kneppes opp og bluser med dyp utringning.

Back
Topp