Mamma/ammekjole

Oh, ja jeg har sikkert, men nå må jeg slukke, skal svare imorgen :)

Liker godt kjolene til Seraphine, mange fine modeller nåde til amming og gravid :)

Kan absolutt anbefale omslagskjoler. Har mange fra Indiska. De har veldig mange fine innimellom.

Jeg posta i hvert fall noe om den øverste kjolen ;)
Den er sååå behagelig og flatterende å ha på :joyful:
Dumt at den er utsolgt, kunne egentlig tenkt meg en til :p

Da var det sikkert ditt tips - så takk for det :D liker den godt! Kunne også tenkt meg en til, så skal se om jeg finner en som ligner litt ;)

Glemte helt å svare her!! Men jeg har en jeg elsker som jeg kjøpte på H&M (mulig noen annen tipset om det allerede) og var innom der tidligere i uken, de har flere varianter av mammakjoler. Så har du H&M i nærheten, gå inn og prøve :)
Ellers er jeg veldig glad i Zalando og kjoler, men har ingen spesiell å anbefale der fordi jeg bare kjøpt en mammakjole derfra enda (resten er vanlige kjoler) og den er litt finere, sparer den til bursdager/fester/dåp mm :)

Hvordan er stoffet og lengden på den nederste kjolen? Kan den også brukes ette graviditet feks under amming? Den har nå kommet inn igjen på zalando

Stoffet er vell bomull, veldig grei kvalitet - men merker selvsagt at jeg har brukt den ukentlig siden jeg kjøpe den. Lengden er kanskje litt over knærne (jeg er 175) og kan nok helt sikkert brukes etter graviditeten og ja!

Bestilte meg denne nå fra lekmer.no:

Skjermbilde 2016-08-24 kl. 22.55.08.png

Det er en av de jeg har hatt lyst å kjøpe, så når de nå hadde den til halv pris og fri frakt med koden CRAZYFRAKTNO, måtte jeg bare bestille den :P Heheh :) Får håpe den er slik som den ser ut på bilder da :P

Back
Topp