Mamastork-Bloggen: Sex i graviditeten

Nei så lenge svangerskapet går bra og man ikke sliter med blødninger så er det bare å kose seg å så mye sex en vil

Synes det var mye fokus på at kvinnen ofte er ubekvem i sin 'nye' kropp og derfor ikke alltid klarer å nyte sex like mye. Dette stemmer helt sikkert, og man skal ikke ta for lett på det.
men på den andre siden så trenger ikke dette å være noen hindring og sex kan til og med være bedre under svangerskap på grunn av at noen er mer følsom og har behov for denne nærheten også i denne tiden.

Jeg lurer nå på hvordan det står til hos dere jeg da :D
Har dere turt. Eller er dere ikke helt i form til det? Er jo ikke alltid lysten er der heller

Har tatt seg opp en del i 2. trimester hos meg, men daler litt igjen når jeg får en liten blødning/brun utflod. Blir litt skremt da.

Jeg lurer nå på hvordan det står til hos dere jeg da :D
Har dere turt. Eller er dere ikke helt i form til det? Er jo ikke alltid lysten er der heller

Får ikke nok jeg.. kunne tenkt meg å vert klistret til mannen hele dagen:sorry:.. han derimot syns ikke vi trengte å øke mengden :shy:

Her er lysten større enn orken. :hilarious: Men bedret seg, var skikkelig tørke ei stund. Oppussing av hus, jobb og en villbajas av en ettåring som nettopp har knekt gå-koden så er vi to stk slitne foreldre gitt. :hilarious:

Back
Topp