mamame.dk

camilt

Første møte med forumet
Hei alle sammen.. :)

Tok sjansen og bestilte klær over internett og selvfølgelig er det et eller annet kluss... :(
Bestilte klær fra mamame.dk 10 Mai. Fikk bekreftelse på bestilling men etter det har jeg ikke hørt noe. På siden deres nå står det bare at telefonen deres er til service.., men det har den da hvert i tre uker.... ??!!??!

Noen som har erfaringer med denne butikken eller vet hva jeg kan gjøre nå?? Jeg har jo betalt klærne og har bekreftelse fra dem at alt skulle komme innen 15 dager..

Greit og få klærne mens jeg fortsatt er gravid[:@]

Har aldri hørt om de før. Men har du snakket med forbrukerrådet??

Ingen mail til dem eller noe adr oppgitt heller!?
Hmmm...sånt er kjedlig. Du kan jo ta kontakt med TV2-hjelper deg da kanskje!?[;)]
Om klærne ikke kommer,så skal du jo iallefall ha pengene tilbake...
Har heller aldri hørt om de før.[&:]

Det har desverre blitt advart på barnimagen om mamame.dk. Så du er ikke alene om dette. Telefonen der har vært til "service"i minst 2 mnd. Jeg hadde fulgt star83 sitt råd.

Snodig... mine ligger på osten og venter på meg. Prøvd med en mail? Tok bare ca 1,5 uke før pakken kom.

Jeg også har bestilt mamma klær fra nettet. Her i Moss har ingen mamma klær, så her titter vi på nett hver dag, hehe.
At de skriver leveringstid på orderen din på 3 uker er vanlig. Da kommer det som oftes før, men IKKE lengere enn 3 uker.
Søk også på mammabutikker i London. Der har jeg titta mye. Går inn på start siden og søker på shopping londom :)

Back
Topp