Mamalicious

Oktober-baby ☺

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er det sånn man skriver det tro? Den nettbutikken. :) noen som har handlet der? Og vet noe om størrelsen på klærne er stor/liten/normal?:) har lyst på noe nytt tøy, men syntes H&M og Lindex har så lite utvalg :rolleyes:

De er normal i str etter min erfaring :)

Anbefaler å sjekke zalando også, de har en del mammaklær, blant annet det merket :)

Anbefaler også Zalando! :) De har masse mammaklær! Masse fine maxikjoler til sommeren og sånn! Jeg hentet pakke til 1500kr her om dagen! :P Synes generellt utvalget er litt dårlig ellers..... Angående mamalicious så er vel iallefall toppene litt mindre enn feks H&M i str... Jeg bruker M/L på H&M, og måtte ha XL i basictopper på mamalicious.... tror buksene dems er relativt normale i str... :)

Bestilte bukse derfra igår. De har så mye fint, og i stort utvalg størrelser, beinlengder og ulike magebelter. Og bare fem pund frakt til Norge!
Ja! Elsker den nettbutikken :D de har fått inn en del av fra New Look på Zalando faktisk. Slipper frakten helt, og de hadde masse fine basic der ihvertfall :)

Ja! Elsker den nettbutikken :D de har fått inn en del av fra New Look på Zalando faktisk. Slipper frakten helt, og de hadde masse fine basic der ihvertfall :)

Takk for tipset! Så etter bukse, det hadde de ikke i den modellen jeg ville ha på zalando, men skal huske det for topper. Men tipper jeg brenner en del der når jeg skal til England om halvannen måned.

Ooh, mye fint fra New Look :)

Back
Topp