Mamalicious-klærne

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Er de normale i str, eller må man gå opp/ned i str?:-) Satt bare å surfa på jollyroom.no og kom over en kjole fra der som jeg falt så for, men jeg vet ikke hvordan str er fra der! :-) Noen som har erfaring de vil dele?:-)

De er normale etter min erfaring :-)

De er normale i størrelsen.
Bestilte et par kjoler derfra i den størrelsen jeg bruker og de satt veldig fint :).

Jeg har en kjole derfra, og syns den er stor i størrelsen. Det samme er to bukser jeg har kjøpt. (Et sett med gensere var derimot ganske trange, pga lite stretch i stoffet.)

Syns nesten de er store i str, i hvert fall toppene :-) liker de veldig godt, men har en olabukse og den kan jeg ikke bruke lenger fordi den strammer rundt magen når jeg sitter så jeg får skikkelige menssmerter så det var et bortkasta kjøp :(

Takk for svar, jenter!:-) Satser på å kjøpe en kjole i "min" str da, det stod det var god stretch i den;) Men jeg må sikkert gå opp en str i genser jeg da, siden jeg er så "brystfager":-P

Buksene er store etter min erfaring, har 6bukser jeg neppe får brukt om jeg ikke går opp 20kg de siste ukene. Toppen var også for stor..

Back
Topp