*mama*

idaN87

Glad i forumet
Så nydelig snuppa di er, har sett dere hver dag på trilletur de siste dagene[:)]

ORIGINAL: idaN87

Så nydelig snuppa di er, har sett dere hver dag på trilletur de siste dagene[:)]

Er det du som har den brune vognen?[:)]

Nei, har ikke barn, såg deg uttafor mega en dag og ved andersen[:)]

Åhhh... Tusen takk for komplimentet! Nå gjode du en gravid bolle glad! [:D][:D]

Da er jeg ikke helt sikker på om jeg har sett deg, er jo "ny" her så jeg går litt rundt i min egen verden. Er vant til å være her hver jul, påske osv men ike så lenge som dette. Så meg og småen går tur i bygden og prøver å la tiden gå.. [:D]

Bare hyggelig[:)] 
Hehe, ja ikke mye å ta seg til, vertfall ikke i dette været!
Skal dere vere her lenge da? Du blir "tante" til Maiken og Leander sant?

Bare hyggelig[:)] 
Hehe, ja ikke mye å ta seg til, vertfall ikke i dette været!
Skal dere vere her lenge da? Du blir "tante" til Maiken og Leander sant?

Ja det stemmer..  Kjenner du Erik og Monica da?

Skal være her ut juli, kom i slutten av juni. Roger han dro til bergen igjen etter en uke pga noen møter og et stort oppdrag. [:)] Så putler nå på her alene. [:D]

Ok[:)] Ja, jeg har Maiken snuppa i bhg[:)] Og springer for å låne Leander med en gang de kommer inn porten[:D]

Ok[:)] Ja, jeg har Maiken snuppa i bhg[:)] Og springer for å låne Leander med en gang de kommer inn porten[:D]

hehe.. han er nå så søt han.. [:D]

Er du prøver da?

Ja, nydelige unger[:)]
Er prøver ja[:)] Vært 1 1/2 år[:'(]

Ja, nydelige unger[:)]
Er prøver ja[:)] Vært 1 1/2 år[:'(]

Kommer når du minst aner det.. [;)]
Da kommer nok storken![:D]

Ja, gjør vel det[:)]
Har ikke hastverk, men litt utolmodig[:)]

Ja, gjør vel det[:)]
Har ikke hastverk, men litt utolmodig[:)]

Skjønner jeg godt. Klarte knapt vente med å teste jeg.. Brukte 13 tester!![:D] Det begynte med ikke positiv (testet alt for tidlig) også ble det en svak svak strek som kun jeg kunne se osv ble den sterkere for hver dag. [:D]

Ja, spennende tid, har ikke snøring på hvor mange tester jeg har tatt men det er maaange[8D]
Håper bare det blir 2 streker snart[:D]
Dere har ikke tenkt på å flytte til årdal da?[8D] Hehe, sikkert bånn når du er vandt til en større plass!

Blir nok årdal 1 gang men ikke med det første. [:D] Når vi blir eldre.. Haha.. Er jo vant med bergen og det har jo roger også blitt vant med nå. Etter 4år i bergen så er ikke årdal så fristende lengre.[:D]

Er du en av de som kommer til å forbli i årdal eller har du tenkt å flytte til større sted?

Hehe, forundrer meg ikke i heletatt[8D] Gjengrodd plass!
Blir nok noen år til, men tenker å flytte østover en eller annen plass med tiden[:)] Bare ikke oslo!
Men så er det greit å ha slekt og venner rundt seg tenker jeg når du har små barn!
Har kjøpt leilighet og og akkurat fått den som vi ville[:)]

Hehe, forundrer meg ikke i heletatt[8D] Gjengrodd plass!
Blir nok noen år til, men tenker å flytte østover en eller annen plass med tiden[:)] Bare ikke oslo!
Men så er det greit å ha slekt og venner rundt seg tenker jeg når du har små barn!
Har kjøpt leilighet og og akkurat fått den som vi ville[:)]

Ja når leiligheten er i orden så er jo de dumt å flytte. Oslo frister ikke her heller. Liker ikke helt oslo.

Nei nå får jeg ta å legge meg.. Merker jeg blir trøttere for hver dag som går.. snart bare 10uker igjen.. Heldigvis.. [:D]

Kanskje jeg ser deg en av dagene da![:)][:)][:)]

God natt[:)] ja, kanskje det[:D]

Back
Topp