*mama*

ORIGINAL: *Mama*

ORIGINAL: astrone

ORIGINAL: LouisVuitton

Hahaha.. enten det eller så tror jeg sikkert det en en halvgalning.. Bor jo fler av de i disse strøk![:D]

er det meg du sikkert til nå eller? [:o]  

bor du også i Hoho area??reine BV strøket[:D] ja,da er det nok deg hun sikter til[;)][:D]hehe

Jeg har aldri hørt om Hoho jeg, men nå fikk jeg lyst å gå ned en dag å prøve å finne den og smake på maten der gitt.   Bor på Danmarksplass oppi solheimslien jeg da.

Du gå på den moon kinaen!!! DE har god mat!!! Neden for statoilen mot arenum! Hohoen er ikke så veldig synlig egentlig, vannvittig god mat men må liksom vite at det er kinamat for HOHO Snaddermat høres ikke ut som kina mat![:D][:D][:D]

men du MÅ jo prøve hoho og er på samme siden av veien som kiwien,bare fortsette videre nedover mot peppes/essoen.Til du møter en frisørsalong,rett vedsiden av frisørsalonger en hoho.Det ser ut som en Bule,men er skrytt opp i skyene[8D] kjempe bra mat[:)][:)]

Men hun kina damen hun er litt sånn som han soup nazien.. No soup for you! Hun virker litt små sur.. [:D][:D] Men driter jeg godt i med den gode maten![:D]

hehe,er mest han ungdommen som er der.Har ikke merka det med hun damen for har alltid en av de store ungene med inn og de kan sjarmere gråstein,så hun smiler og snakker med de[:D]hun har flere ganger nevna kor søt Valentina er faktisk.Valetina skryter sånn av maten hun da[8D][:D]

men du MÅ jo prøve hoho og er på samme siden av veien som kiwien,bare fortsette videre nedover mot peppes/essoen.Til du møter en frisørsalong,rett vedsiden av frisørsalonger en hoho.Det ser ut som en Bule,men er skrytt opp i skyene[8D] kjempe bra mat[:)][:)]

Du trenger ikke å uroe deg for at jeg ikke skal prøve hoho, for det har jeg bestemt meg for. Liker jeg ikke maten der så er det *mama* og deg det går utover bare så det er sagt[8D][:D]

da må du gå i deg selv snuppa for da er vi to mot en![:D]

Hahaha.. enten det eller så tror jeg sikkert det en en halvgalning.. Bor jo fler av de i disse strøk![:D]

Du og han Bjarte (han tynne med måne og langt hår) som går på Kiwien.. [:D][:D][:D]

er det han samme som henger med haukelandshallen?Synst å huske fra mine glansdager innen bordtennis[8D] med i Brannbataljonen? Isåfall er han koselig som pokker,litt snodig er han jo,men ikkenoe vodt i han[:)]

Ja er han! er jo synd i han men han kan jo bli litt på kanten når han blir litt ivrig. Må jo bare fortelle han at jeg ikke har tid til å prate og slikt.. [:D][:D]

hehe,ja husker det skulle holde rundt oss osv.Men han tok det jo fint når vi sa vi snakkes osv.Tidig mann,virker som han har ett fint liv[:D]

Hva om han egentlig er helt normal men han spiller litt for å få tafse uten å få kjeft![:D][:D][:D]

hahahaha,no lo jeg godt her[:D][:D][:D] da er han FLINK vertfall[8D]

hehe,er mest han ungdommen som er der.Har ikke merka det med hun damen for har alltid en av de store ungene med inn og de kan sjarmere gråstein,så hun smiler og snakker med de[:D]hun har flere ganger nevna kor søt Valentina er faktisk.Valetina skryter sånn av maten hun da[8D][:D]

Du utnytter mulighetene! Bare vent til Christell kan prate!![:D][:D][:D][:D] Skal jeg også få store kinasmil![:D][:D]

Du gå på den moon kinaen!!! DE har god mat!!! Neden for statoilen mot arenum! Hohoen er ikke så veldig synlig egentlig, vannvittig god mat men må liksom vite at det er kinamat for HOHO Snaddermat høres ikke ut som kina mat![:D][:D][:D]

okei da skal jeg prøvce maten der også[:D]  Åååå nå fikk jeg grådig lyst på kinamat!!!

Annbefaler kylling med sånne bananbøyde nøtter. Uttales kæsjua nøtter men kommer jo ikke på hvordan det skrives![:D][:D]

okey[:D]  CASHEWnøtter tror jeg kanskje det skrives[;)]

pssss... den går jeg ikke med på! Du googlet det!!![:D][:D][:D]

Du og han Bjarte (han tynne med måne og langt hår) som går på Kiwien.. [:D][:D][:D]

er det han samme som henger med haukelandshallen?Synst å huske fra mine glansdager innen bordtennis[8D] med i Brannbataljonen? Isåfall er han koselig som pokker,litt snodig er han jo,men ikkenoe vodt i han[:)]

Ja er han! er jo synd i han men han kan jo bli litt på kanten når han blir litt ivrig. Må jo bare fortelle han at jeg ikke har tid til å prate og slikt.. [:D][:D]

hehe,ja husker det skulle holde rundt oss osv.Men han tok det jo fint når vi sa vi snakkes osv.Tidig mann,virker som han har ett fint liv[:D]

Hva om han egentlig er helt normal men han spiller litt for å få tafse uten å få kjeft![:D][:D][:D]

hahahaha,no lo jeg godt her[:D][:D][:D] da er han FLINK vertfall[8D]

hahaha.. Da skulle han hatt oscar![:D]

ja,hehe jeg bare liker å høre kor søøøøøøte ungene er[:D][8D]

de tingene jeg anbefaler:
Nudle rettene(mild)
Biff med brokkoli i hvitløk og chillisaus,er sviiin god men litt sterk....[8D]
wanton!!
Spearribs i barbeque saus(høres ikke kina ut,eg VET...men det er ala kina[8D] så er ikke som du tror[:D])
blekksprut i karrisaus
i dag hadde jeg en syyykt god,men sterk:
Blekksprut og kongereker i chilli og hvitløkssaus så GOD[:D]

det meste er godt med likte ikke peking anden......

ja,hehe jeg bare liker å høre kor søøøøøøte ungene er[:D][8D]

de tingene jeg anbefaler:
Nudle rettene(mild)
Biff med brokkoli i hvitløk og chillisaus,er sviiin god men litt sterk....[8D]
wanton!!
Spearribs i barbeque saus(høres ikke kina ut,eg VET...men det er ala kina[8D] så er ikke som du tror[:D])
blekksprut i karrisaus
i dag hadde jeg en syyykt god,men sterk:
Blekksprut og kongereker i chilli og hvitløkssaus så GOD[:D]

det meste er godt med likte ikke peking anden......

Nei dæææven jeg fikk lyst på ALT!![:o]

okei da skal jeg prøvce maten der også[:D]  Åååå nå fikk jeg grådig lyst på kinamat!!!

Annbefaler kylling med sånne bananbøyde nøtter. Uttales kæsjua nøtter men kommer jo ikke på hvordan det skrives![:D][:D]

okey[:D]  CASHEWnøtter tror jeg kanskje det skrives[;)]

pssss... den går jeg ikke med på! Du googlet det!!![:D][:D][:D]

Nei jeg spiser det ofte så jeg visste hvordan det skrives (men googlet for sikkerthetskyld så jeg ikke skulle drite meg ut da faktisk[:D])

Spiser det mye her også men fant bare ikke ut hvordan jeg skrev det![:D][:D][:D]

Back
Topp