Astrone~Laluna
Forumet er livet
ORIGINAL: *Mama*
ORIGINAL: astrone
ORIGINAL: LouisVuitton
ORIGINAL: astrone
ORIGINAL: LouisVuitton
Hahaha.. enten det eller så tror jeg sikkert det en en halvgalning.. Bor jo fler av de i disse strøk![:D]
er det meg du sikkert til nå eller? [:o]
bor du også i Hoho area??reine BV strøket[:D] ja,da er det nok deg hun sikter til[;)][:D]hehe
Jeg har aldri hørt om Hoho jeg, men nå fikk jeg lyst å gå ned en dag å prøve å finne den og smake på maten der gitt. Bor på Danmarksplass oppi solheimslien jeg da.
Du gå på den moon kinaen!!! DE har god mat!!! Neden for statoilen mot arenum! Hohoen er ikke så veldig synlig egentlig, vannvittig god mat men må liksom vite at det er kinamat for HOHO Snaddermat høres ikke ut som kina mat![:D][:D][:D]
men du MÅ jo prøve hoho og er på samme siden av veien som kiwien,bare fortsette videre nedover mot peppes/essoen.Til du møter en frisørsalong,rett vedsiden av frisørsalonger en hoho.Det ser ut som en Bule,men er skrytt opp i skyene[8D] kjempe bra mat[:)][:)]
Men hun kina damen hun er litt sånn som han soup nazien.. No soup for you! Hun virker litt små sur.. [:D][:D] Men driter jeg godt i med den gode maten![:D]
hehe,er mest han ungdommen som er der.Har ikke merka det med hun damen for har alltid en av de store ungene med inn og de kan sjarmere gråstein,så hun smiler og snakker med de[:D]hun har flere ganger nevna kor søt Valentina er faktisk.Valetina skryter sånn av maten hun da[8D][:D]