Mama-licious og Heavenly Bump mammaklær =D

Jmd

Glad i forumet
Til alle dere som er som meg og vil ha mammaklær med litt mer POW enn HM kan tilby.
http://www.newlook.com/shop/maternity_1920017

New Look (Dødskul og billig butikk i england)
Har kjempe utvalg (iallefall ift HM) i mammaklær!
Betiller du over £55 (500-550nok) får du gratis frakt.

Ville bare dele dette med dere =)
Har akkurat bestillt meg ei linbukse, bootcut jeans, 3 vanlige enkle topper, en kul top med kul skrift, og en kjole =)

Totalen min er på £70 (under 700kr) og leveringstiden er på 5-7 dager =)
GLEDER MEG!

Der var det mye fint! Kanskje jeg skal kikke der etter kjole når jeg skal i bryllup i sommer 

Kan man handle klær tollfritt? Tenker på max 200 kr grensen som gjelder på en del andre ting... Har du handlet der før, hvordan er størrelsene?

Jeg handlet der da jeg var i Aberdeen i fjor.

Str er ganske bra, 8=36 10=38 12=40

Mulig en må betale toll. Siste gang jeg bestillte fra UK, kjøpte jeg for 800kr i sminke, og betalte ca 300 i toll. Så mye sminke som jeg fikk for pengene var det ABSOLUTT verdt de 300 kr.
I går var jeg på BabyShop og så ei ganske grei mammabukse.
Ikke noe fantastisk, men heilt brukende.
Kikka på prislappen...... 750kr!!!
Så fine klær som en får på New Look for så billig ift her i norge så gjør litt toll ingenting for meg i allefall.

Skal Poste når jeg får pakken og gi beskjed om evt hvor mye det ble i toll =)

TAAAAKK!!! 

Har bestilt masse klær nå! Gleder meg til å føle meg fresh dette svangerskapet! :)
Forrige gang gikk jeg bare i basic topper fra H&M og kjedelige mammajeans.

Oi, der var det MYE fint!! blir nok litt shopping  takk for tipset! 

Ihvertfall her jeg bor har de MASSE mamma klær på H&M! Masse fint har de også ;)

Jeg har funnet mye fine mammaklær i HM butikkene i Oslo sentrum..
Er så pysete jeg, så jeg tør ikke handle klær på nettbutikker i utlandet..

Jeg kjøpte meg to t-skjorter og en tunika, ble under 200kr til sammen så da slipper jeg unna tollavgift også  Har handlet endel på New Look i London før så vet at det er fine klær, og hvilken størrelse jeg bruker i UK-size. Men jeg ante ikke at de hadde nettbutikk og leverer til Norge! 

Jeg tør å kjøpe det meste av klær på nettet, men ikke bukser, det må jeg prøve i butikk. 

Takk for tipset! :) Vi skal i bryllup i England i slutten av juni, skal definitivt innom der å handle "litt" da =)

PrøverPåNy:) skrev:
Takk for tipset! :) Vi skal i bryllup i England i slutten av juni, skal definitivt innom der å handle "litt" da =)

Hvis du skal til england, ta deg en tur innom Asda og Primark!
De har MASSE fine babyklær og det er SUPERBILLIG! =)

Dere er heldige dere som kan kjøpe over nett... her MÅ klær prøves først, for det er så lite som passer perfekt... har klart å finne én ok mammabukse på H&M etter å ha prøvd uttallige i flere butikker... umulig å finne noe perfekt...

Kanskje det lønner seg med en liten helgetur til London med shopping ;) er ofte billige ryanair billetter...

Det finnes ikke noen andre billig-butikker enn H&M i Norge som har mammaklær da?

Jmd skrev:

PrøverPåNy:) skrev:

Hvis du skal til england, ta deg en tur innom Asda og Primark!
De har MASSE fine babyklær og det er SUPERBILLIG! =)

Jeg vet!! Men, vet ikke helt om vi får tid.. Og i tillegg så vet vi jo sikkert ikke om det er en gutt eller jente som skjuler seg i magen min til da :)

Men takk for nok et tips =)

Back
Topp