MAMA-LICIOUS bukser- Størrelse

En mini til

Betatt av forumet
Noen som har erfaring med mama-licious bukser. Hvordan er de i størrelsen? Ble så glad når jeg fant ut at det fantes lange mammabukser, så håper jo at de sitter fint på:)

Åååå det virket som veldig gode bukser........venter i spenning på svar!!!!! Selges de i name-it butikker???

Jeg kjøpte en mammabukse i det merket på fretex her om dagen, den er i str. 30 og på meg sitter den ganske løst, ville ha den slik jeg da. Jeg bruker vanligvis 42 eller 44 i bukser (tommer rundt 32-33), så jeg tipper at de er ganske store i str. Det kan godt hende det er meningen at den modellen jeg har fått tak i skal være baggy da, har egentlig funnet veldig lite info om akkurat den buksemodellen, så den er nok litt "utgått".

FruSolsikke skrev:
Åååå det virket som veldig gode bukser........venter i spenning på svar!!!!! Selges de i name-it butikker???

Nei, ikke her iallefall. Kun barneklær. Tror ikke det finnes noen butikker som har dem i Stavanger.

jeg synes de er store i str. Jeg kjøpte en i str 26 lengde 34, og jeg kunne godt hatt str 25 men det finnes ikke. Lengden var bra, vanlig i forhold til andre bukser.

Perna skrev:
jeg synes de er store i str. Jeg kjøpte en i str 26 lengde 34, og jeg kunne godt hatt str 25 men det finnes ikke. Lengden var bra, vanlig i forhold til andre bukser.

Hva bruker du til vanlig? Er igrunn mest vandt til 36/38 og eller S/M/L den type str:P Tipper jeg må ha 27 eller 28. Vil ha slim modellene og da er det jo greit at de sitter godt.

Sugarplum Fairy skrev:
Jeg kjøpte en mammabukse i det merket på fretex her om dagen, den er i str. 30 og på meg sitter den ganske løst, ville ha den slik jeg da. Jeg bruker vanligvis 42 eller 44 i bukser (tommer rundt 32-33), så jeg tipper at de er ganske store i str. Det kan godt hende det er meningen at den modellen jeg har fått tak i skal være baggy da, har egentlig funnet veldig lite info om akkurat den buksemodellen, så den er nok litt "utgått".

Har hørt de skal være litt store i str slik at man høygravid kan passe sin vanlige str.

Jeg kjøpte nettopp ei mamaliciousbukse på nelly.com.
Fineste mammabuksene! H&M sine går også greit, men de er ikke så myke og fine i fargene som mamalicious.

En mini til skrev:

Perna skrev:

Hva bruker du til vanlig? Er igrunn mest vandt til 36/38 og eller S/M/L den type str:P Tipper jeg må ha 27 eller 28. Vil ha slim modellene og da er det jo greit at de sitter godt.

Jeg bruker til vanlig den minste str 25 el. 32 - XS/S ettersom hvordan str det er. Så de MAMA L buksene er for store for meg, men jeg legger vel på meg litt på rumpa  og lårene etterhvert. 

Loulou skrev:
Jeg kjøpte nettopp ei mamaliciousbukse på nelly.com.
Fineste mammabuksene! H&M sine går også greit, men de er ikke så myke og fine i fargene som mamalicious.

Fant kun mammabukser på hm sist (utenom de to jeg fant i london) og når jeg pakket de opp denne gangen gikk de rett til fretex. Vanligvis passer jeg hm bukser fint, men mammabuksene er stort sett 5 cm kortere enn vanlige hm bukser og jeg krympet ikke i lengden sist jeg gikk gravid:P Ble så fornøyd når jeg så at det fantes fine mammabukser som ligner på de jeg bruker til vanlig:)

Back
Topp