En mini til
Betatt av forumet
Noen som har erfaring med mama-licious bukser. Hvordan er de i størrelsen? Ble så glad når jeg fant ut at det fantes lange mammabukser, så håper jo at de sitter fint på:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå det virket som veldig gode bukser........venter i spenning på svar!!!!! Selges de i name-it butikker???FruSolsikke skrev:
jeg synes de er store i str. Jeg kjøpte en i str 26 lengde 34, og jeg kunne godt hatt str 25 men det finnes ikke. Lengden var bra, vanlig i forhold til andre bukser.Perna skrev:
Jeg kjøpte en mammabukse i det merket på fretex her om dagen, den er i str. 30 og på meg sitter den ganske løst, ville ha den slik jeg da. Jeg bruker vanligvis 42 eller 44 i bukser (tommer rundt 32-33), så jeg tipper at de er ganske store i str. Det kan godt hende det er meningen at den modellen jeg har fått tak i skal være baggy da, har egentlig funnet veldig lite info om akkurat den buksemodellen, så den er nok litt "utgått".Sugarplum Fairy skrev:
En mini til skrev:
jeg synes de er store i str. Jeg kjøpte en i str 26 lengde 34, og jeg kunne godt hatt str 25 men det finnes ikke. Lengden var bra, vanlig i forhold til andre bukser.Perna skrev:
Hva bruker du til vanlig? Er igrunn mest vandt til 36/38 og eller S/M/L den type str:P Tipper jeg må ha 27 eller 28. Vil ha slim modellene og da er det jo greit at de sitter godt.
Jeg kjøpte nettopp ei mamaliciousbukse på nelly.com.Loulou skrev:
Fineste mammabuksene! H&M sine går også greit, men de er ikke så myke og fine i fargene som mamalicious.