mama licious bukser......IGJEN!

FruSolsikke

Flørter med forumet
I hvilke butikk på Madla torg selges de?????

Mener jeg leste her at det var på Image :) Tror det er den som ligger rett over bokhandelen i 1. etg. Samme gate som Nille, Kid osv :)

Image heter butikken:) Ligger i første etasje.

Takk, fant fram etterhvert! Fikk hykka tak i en deeeeeeeeilig mammabukse, men det var jammen stor forskjell på størrelsen på de forskjelluge modellene!!! Den jeg fant var omtrent samme størrelse som H&M buksene, men MYE bedre passform!!
 FORNØYD!!!!

Skittles skrev:
Mener jeg leste her at det var på Image :) Tror det er den som ligger rett over bokhandelen i 1. etg. Samme gate som Nille, Kid osv :)

Er ikke den. Den ligger i samme etasje bare helt inderst forbi coop bygg og rett over match.

FruSolsikke skrev:
Takk, fant fram etterhvert! Fikk hykka tak i en deeeeeeeeilig mammabukse, men det var jammen stor forskjell på størrelsen på de forskjelluge modellene!!! Den jeg fant var omtrent samme størrelse som H&M buksene, men MYE bedre passform!!
 FORNØYD!!!!

Ja, kjøpte to bukser i forskjellig str. Enig i at passform var mye bedre. De fra hm er litt stivere og satt ikke fint i det hele tatt, men disse var noe helt annet.Ble så lykkelig når jeg fant de og innså at jeg slapp å gå igjennom hele svangerskapet med for korte bukser med dårlig passform igjen:P Går nesten bare med dongribukser!

En mini til skrev:

Skittles skrev:

Er ikke den. Den ligger i samme etasje bare helt inderst forbi coop bygg og rett over match.

Hehe, jeg bomma visst litt der ja ;)

Back
Topp