MAM VS AVENT

PS.I Love You

Gift med forumet
Hva syns du er best av desse to merkene av flasker og smokker??

gjerne begrunn svaret[;)]

Aventflaskene har vi best erfaring med her. Mam bare lakk.

Snuppa her tok ingen av smokkene fra noen av merkene, måtte bestille fra navnesutten.dk for å få smokker hun godtok.

AVENT-flasker

MAM-sutter

[:D]

ORIGINAL: Labambie

Har ingen av delen da.. Hehe! Ikke flaskene fordi de inneholder Bisphenol A, og smokkene tok aldri jenta mi. [:)]

nå har ikke jeg peiling så spør hva er bispehenol A og er det farlig?? åssen flasker brukte du istede??

MAM flasker og sutter[:)] De flaskene er jo helt geniale til små babyer... Snuppa drakk 100 ganger bedre av de enn andre! Kjedlig med så mange deler, men verdt det[;)]

MaM flasker og MaM smokker[:)] 

Gutten vår drakk mye bedre av MaM flaskene og fikk mindre luft i magen. Avent smokker har han aldri likt.[;)]

ORIGINAL: Maelle

AVENT-flasker

MAM-sutter

[:D]

Bruker mest mam flasken.. Men hender en sjelen gang jeg finner frem avent flaska.. Men Tobias er ikke no særlig glad i dem..

Og så bruker vi bare mam smokker

MAM smokker og avent flasker[:D]
Er iallefall det som falt i smak her, til ei lita sær ei[:)]

aventflasker og bam-sutter da han var baby.. nå bruker han ikke flaske, men bruker mam-sutter

ORIGINAL: Line og mars snuppe

MAM flasker og sutter[:)] De flaskene er jo helt geniale til små babyer... Snuppa drakk 100 ganger bedre av de enn andre! Kjedlig med så mange deler, men verdt det[;)]

sign[:D]

avent smokk når hun var nyfødt, men mamsmokker nå, bruker ikke flaske noe særlig, men har avent

Avent på flasker og MAM på smokker!!!!

Gutta her bruker MAM smokker med silikon, og begge liker de godt. [:)] Latex synes jeg blir så fort seig, og det kan også gi allergi.

Eldstemann har drukket av Avent-flasker, men minstemann nektet å drikke av de pga tuttene. Prøvde til slutt MAM-tuttene, og de var perfekte til ham.
Men flaskene til MAM synes jeg er noe herk pga alle delene (+ mye søl hvis man varmer de opp i vannbad), så vi bruker MAM-tuttene på Avent-flasker. [:)]

har begge typer flasker. de geniale med avent, er at åpningen er så stor, at det ikke er noe stress å lage flaske med ungen på armen[:D][:D] Mam sine har goood tut, og genialt med den pakningen i bunn som slipper inn luft(men stress å sette sammen/dele tusen flasker hehe)

ORIGINAL: Labambie

Har ingen av delen da.. Hehe! Ikke flaskene fordi de inneholder Bisphenol A, og smokkene tok aldri jenta mi. [:)]
MAM flaskene inneholder ikke dette[;)]

Min bruker ikke smokk, men etter å ha prøvd utallige flasker endte jeg opp med Avent! Var STORfornøyd! De lakk ikke, guttungen tok tutten veldig lett (han var ekstremt vanskelig å mate), er ikke vakum i dem, osv.. Er også veldig lette å vaske siden åpningen oppe er stor!:)

MAM sine flasker synes jeg bare var klumsete, og var alt for mange deler som måtte demonteres når de skulle vaskes.

Back
Topp