mam VS avent..

Jeg bruker mam flasker og er kjempe fornøyd med de :D
brukte anti colic flaskene da hun var mindre.
hun hadde ikke kolikk men var kjekt og kunne skru av bunnen så den ble lettere å rengjøre.
du får kjøpt de på ebay.
men du får jo kjøpt de på vanlig matvare butikk :)

Hvorfor leste jeg ¨mann vs avent¨? emoticon

Men min ville ikke drikke fra avent flasken, men gikk fint med mam :)

har prøvd begge på min og liker best mam sine flasker.pga flaskesmokken.

Har hatt to flaskebarn og sverger til Avent :) Liker de kjempe godt, så er de lett å rengjøre :) 
Har avent sin microxterilisator også! :) Og vanlig oppvaskbørste er lett å få ned i flaskene, og tutene er lett å "vrenge" for skikkelig vask :) :)

De kan du bestille på http://www.boots.no :)

har begge deler i hus og gutten min like de begge :)  d samme gjelde tuttene og :D

like best avent flaskene men me mam smokkene på

Vi brukte mest Avent. Prøvde Mam og når han da skulle rape så gulpet han opp nesten alt igjen. Antikolikk-flaskene til Avent er gull!!!

Før likte jeg avent sine best, fordi jeg hatet den bunnen på mam... den som det gikk an å skru av. Dessuten ble flaska så tung.

På slutten da minste brukte flaske kom mam uten den dumme bunnen, og da synes jeg de var like gode som avent sine.

Liker mam og avent pga den vode halsen. På andre flasker på man liksom bruke trakt for å ha i pulveret. Og de er vanskeligere å rengjøre.

hvorfor sluttet mam med de bunnene da?? det blir jo slik "vakum" greier, når den bunnen ikke er der??

Bruker avent =)

Back
Topp