MAM Trainer

mrs.butterfly

April 2013s godhjerta
Noen som har denne flasken/koppen?
Noen som vet hvordan det er meningen at ungen skal drikke av denne flasken? Hvordan funker den liksom?

Ja.... det var sikkert dagens teiteste... :p

For sikkerhets skyld.... Den ser slik ut;

4fa3f9954a3913f073f24f596ad9996b.jpg

Vi har den samme flasken. Fyller på med vann og hjelper han å drikke. Når han blir eldre så kan man ta ut den plastdingsen inni tuten. Skjønte egentlig ikke heeelt hva du spurte om:p

Vi har den samme flasken. Fyller på med vann og hjelper han å drikke. Når han blir eldre så kan man ta ut den plastdingsen inni tuten. Skjønte egentlig ikke heeelt hva du spurte om:p
hehe.. Tror ikke jeg skjønte det selv en gang :p

Prøver igjen.. Altså... Hvordan skal baby drikke av den? Har prøvd selv, men må jo bite på siden der det ikke er riller eller noe (skjønner?) Men det får jo ikke baby til og har hun den motsatt.. altså flaterillesiden... så kommer det jo ikke noe vann...

o_O:confused::eek::oops::rolleyes:

Mener på at når tunga presses mot ganen og det suges samtidig kommer drikka....

Synest mange av disse tutekoppene. Så må babyen suge sinnsykt hardt for å få noe ut.
Anbefaler Tommy tepee tutekopp fra 4mnder:)

Mina Alis 15.04.13 ❤Felix 28.08.08

Synest mange av disse tutekoppene. Så må babyen suge sinnsykt hardt for å få noe ut.

Den har vi også, den er stor suksess her hjemme;)

Er det en sånn plastdings i den og? Haaaaater den dingsen :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dette er faktisk favoritten her i hus! :-) bruker den til vann, hjelper å holde, ellers drikker hun helt fint av den. Begge søstrene mine hadde disse til sine jenter, men ingen av dem klarte å drikke av de.. så tror ikke de passer for alle. Må vel bare prøve seg litt frem for å finne en som passer :-)

Jeg må bare tipse om denne flasken som er kjempepopulær hjemme hos oss. Han holder selv og drikker og koser seg :) Vi har den etter storebror og er definitivt den beste flasken vi har prøvd og den er enkel å rengjøre, ingen plastdingser :D 1381300209505.jpg

Her drikkes det helt greit av alle de variantene, det er forskjellig teknik fra kopp til kopp omtrent...men han finner kjapt ut av det :)

Hvis jeg skal gi melk i slike flasker må jeg sterilisere de da (tviler at det går) eller holder det med oppvaskmaskina? Han tar ikke vanlig flaske

Hvis jeg skal gi melk i slike flasker må jeg sterilisere de da (tviler at det går) eller holder det med oppvaskmaskina? Han tar ikke vanlig flaske

Jeg har vasket de som jeg gjør med flaskene, og enten kjørt de i mikroen med sterilisatoren eller kokt de. Null problem det.

De tåler å bli kokt? Da skal jeg gjøre det, er litt redd melkebakterier:eek:

Her kommer ingenting inn om det ikke tåler skikkelig behandling ;)
Har kokt både tupperware og ikeakoppene...ikke ødelagt enda :P

Hun digger flaska, men får ikke noe ut av den :p
Snuppa tar jo egentlig ikke vanlig flaske, men idag drakk hun vann av aventflasken :) Men kun når det er vann i den :p

Får prøve ut et par andre tutekopper da ;)

Back
Topp