MAM tåteflaske - tette?

Mitchi

Elsker forumet
Til dere som har MAM tåteflasker:
Er de tette? Vurderer å bytte Avent flaske ut med MAM, men trenger noen som er tette og ikke lekker ut i stellebagen - det gjør Avent sine [:@]

på avent sine får du kjøpt lokk som du skal ha der tåtesmokken skal stå. det er du nødt til å ha hvis du skal unngå at de skal lekke. De fungerer kjempe godt! [:)] MAM flaksene vet jeg ingenting om..[8D]

ORIGINAL: xMitchix

Til dere som har MAM tåteflasker:
Er de tette? Vurderer å bytte Avent flaske ut med MAM, men trenger noen som er tette og ikke lekker ut i stellebagen - det gjør Avent sine [:@]

Hvis du skrur på korken når melka er for varm, lekker den ja... Venter du til vannet er "kaldt" lekker den ikke...
Iallefall sånn hos meg [:D]

Okei, for på Avent sine flasker har jeg brukt det lokket som skal gjøre at den er tett, men allikevel har det vært lekkasje. Har aldri hatt noe varm væske når det har lekt. Jaja, jeg får prøve meg på MAM-flaskene, og gjerne være litt forsiktig med tanke på lekkasje da.

Jeg har ikke opplevd lekkasje på mine enda. Og de har ligget i stelleveska flere ganger [:)]

eg bruke bare mam sine å har ikke opplevd at di lekker.. kun vis eg ikke har fått den kvite dingsen i bånn på plass sjikkelt.. men det er kun få ganger det har sjedd:)

Back
Topp