MAM-smokkene

Søte neline! Ikke vanskelig å se at hun og emmeth er søsken! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Ååååh <3

Så nydelig hu var som baby også! :D:D Svære smokken :p Det var så nusselig!

Søte neline! Ikke vanskelig å se at hun og emmeth er søsken! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hehe, synes du de er like altså? Mange som synes alle 3 er svært like:)

Så nydelig hu var som baby også! :D:D Svære smokken :p Det var så nusselig!

Ja, hu brukte ikke de små smokkene så mye, likte de igrunn ikke, prøvde da en stor og den satt som støpt:D

åååå, aldeles nydelig var hun :rolleyes: Så ikke syk ut i det hele tatt! Åsså så skjønn med den enorme smokken da :D Fylte jo hele det lille ansiktet ;)

Så bra du ikke synes hu så syk ut, synes hu så ut som ett barn med leukemi, jeg, kanskje stygt sagt, men:( Uansett, hu er verdens herligste Neline<3 Mammas lille skatt, rart med det, selvom hu er krevende, så blir man bare desto mer glad i a:) Hu er så sjarmtroll:D:p Er mathea og for den saks skyld:) Ja, smokken var bra stor på hu, men hu likte den veldig godt. Jeg er sikkert veldig rar, men har att vare på alle smokkene til jentene fra de var små:)

Så bra du ikke synes hu så syk ut, synes hu så ut som ett barn med leukemi, jeg, kanskje stygt sagt, men:( Uansett, hu er verdens herligste Neline<3 Mammas lille skatt, rart med det, selvom hu er krevende, så blir man bare desto mer glad i a:) Hu er så sjarmtroll:D:p Er mathea og for den saks skyld:) Ja, smokken var bra stor på hu, men hu likte den veldig godt. Jeg er sikkert veldig rar, men har att vare på alle smokkene til jentene fra de var små:)
Jeg har klippa tuttene av nyfødtsmokkene hennes og limt de på ei bilderamme, og så putta et nyfødtbilde av snuppa i ramma :rolleyes:

Jeg har klippa tuttene av nyfødtsmokkene hennes og limt de på ei bilderamme, og så putta et nyfødtbilde av snuppa i ramma :rolleyes:

Så utrolig kreativ du er:):D det var jo kjempelurt;) Vil gjerne se bilde av det om du vil legge ut?:):):):)

Back
Topp