Mam perfect - bedre for tennerne

lillevenn2020

Elsker forumet
Nå som våre små håpefulle har fått flere tenner, er det flere enn meg som skal gi mam perfect?
Den er mye tynnere innerst og skal gi mye mindre slitasje og feilstillinger på melketennerne :)
Jeg prøvde å gi M den nye sutten i morgest, han tok den uten problem sålangt :)

Den øverste er vanlig mam og den nederste er mam perfect.
1389861340664.jpg

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nå som våre små håpefulle har fått flere tenner, er det flere enn meg som skal gi mam perfect?
Den er mye tynnere innerst og skal gi mye mindre slitasje og feilstillinger på melketennerne :)
Jeg prøvde å gi M den nye sutten i morgest, han tok den uten problem sålangt :)

Den øverste er vanlig mam og den nederste er mam perfect.
Vis vedlegget 47240

Storebror har den :) M har ikkje fått tenner enda og liker bare den minste str enda. Men tenkte å prøve den etter hvert på han også :)

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe inn bare slike. Storebror brukte vare de vanlige. Og tannlegen sa at det ikke hadde så mye å si uansett. Smokk er ikke bra for tenner, uansett hvordan den er formet.
Så jeg tror jeg heller passer litt på hvor ofte hun har den inni munnen:)

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe inn bare slike. Storebror brukte vare de vanlige. Og tannlegen sa at det ikke hadde så mye å si uansett. Smokk er ikke bra for tenner, uansett hvordan den er formet.
Så jeg tror jeg heller passer litt på hvor ofte hun har den inni munnen:)
M bruker bare sutt når han sover og kjører bil. Men siden han ligger å sutter på sutten hele natta vil jeg jo tro at en som ikke presser på tennerne er bedre?
Nevøen min fikk så vannvittige skjeve tenner når han var liten at jeg er litt hysterisk :p

Syns det er trist at smokk er uheldig for tennene. Men jeg kan med en gang se på store barn som har brukt smokk til de er to, tre, fire. De har fortenna pressa sånn i en rund bue utover. Huff suger på å forklare. :P
Leon tok aldri smokk. Og det sa tannlegen med en gang han åpna munnen. At hun kunne se at han aldri hadde brukt smokk for han hadde så fin tannstilling.
Og nå har jeg en tvilling som bruker og en som ikke gjør det. Blir spennende å følge med på tannstillingen dems etterhvert for de skal i utg.pkt være klin like :) krysser fingrene for at smokken ikke gjør så stor skade. :)
Skal prøve den smokken du viste bilde av maiken :) og så skal jeg bli flinkere til å ta den ut når han ikke sover eller kjører bil e.l :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Luna bruker smokk typ 15 minutter til sammen i løpet av et døgn, så tror ikke jeg komner til å kjøpe slike smokker jeg..

★☆★duppedingsen★☆★

Har en av den hjemme. Men den er for stor for snuppa. Hun bruker enda smokker 0-6mnd.
Ikke har hun fått fler enn 2tenner heller :p

Har ikke tenkt så mye på det enda, bare 2 tenner som akkurat komt gjennom nede til nå.. er veldig glad i tutt..så muligens jeg bør det ja:-)

Syns det er trist at smokk er uheldig for tennene. Men jeg kan med en gang se på store barn som har brukt smokk til de er to, tre, fire. De har fortenna pressa sånn i en rund bue utover. Huff suger på å forklare. :P
Leon tok aldri smokk. Og det sa tannlegen med en gang han åpna munnen. At hun kunne se at han aldri hadde brukt smokk for han hadde så fin tannstilling.
Og nå har jeg en tvilling som bruker og en som ikke gjør det. Blir spennende å følge med på tannstillingen dems etterhvert for de skal i utg.pkt være klin like :) krysser fingrene for at smokken ikke gjør så stor skade. :)
Skal prøve den smokken du viste bilde av maiken :) og så skal jeg bli flinkere til å ta den ut når han ikke sover eller kjører bil e.l :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Storebror brukte mye smokk. Men han var heldig med tennene.
Tror ikke han har varige men etter smokken?ImageUploadedByBV Forum1389877515.191356.jpg

M bruker bare sutt når han sover og kjører bil. Men siden han ligger å sutter på sutten hele natta vil jeg jo tro at en som ikke presser på tennerne er bedre?
Nevøen min fikk så vannvittige skjeve tenner når han var liten at jeg er litt hysterisk :p

Akkuratt når de er i dyp søvn. Så sutter barna veldig lite. Så er dagbruken som er verst fikk jeg beskjed på:)

Er ikke de smukkene mye dyrere?

Akkuratt når de er i dyp søvn. Så sutter barna veldig lite. Så er dagbruken som er verst fikk jeg beskjed på:)

Er ikke de smukkene mye dyrere?
M er desverre ikke så mye i dyp søvn :(

Min Em vil enda bare ha de små fra 0-6 mnd. Men håper virkelig han tar denne smokken du viser etterhvert som tennene kommer ordentlig opp

Min Em vil enda bare ha de små fra 0-6 mnd. Men håper virkelig han tar denne smokken du viser etterhvert som tennene kommer ordentlig opp
Den finnes i 0-6 mnd også :)

Her brukes bare de selvlysende smokkene. Såvidt tegn til to tenner nede nå. Finnes de i selvlysende tro?

Akkurat nå har vi bare vanlig mam air, men hun har bare en tann som har kommet helt ut enda:) Bruker den mest om natta her også, så får se når hun får flere tenner:)

Visste ikke at de fantes jeg:) hvor har du kjøpt de henne?:)

Visste ikke at de fantes jeg:) hvor har du kjøpt de henne?:)
De har de på apoteket og på ica her væffal ♡

Back
Topp