M marutt Glad i forumet 15 Mai 2013 #1 Har noen av dere denne koppen til babyen? Den på 190 ml. Har kjøpt og prøvd den, men er så sykt hardt å suge ut noe av den... Skal det være sånn?
Har noen av dere denne koppen til babyen? Den på 190 ml. Har kjøpt og prøvd den, men er så sykt hardt å suge ut noe av den... Skal det være sånn?
_tredjepåvei Glad i forumet Tilgangsansvarlig Septemberbarna 2019 Marsboerne 2023 15 Mai 2013 #2 Nei, vi har aveny tutekop ( med hund på ) Den er også litt hard å få noe ut av men han har lært nå da
Nei, vi har aveny tutekop ( med hund på ) Den er også litt hard å få noe ut av men han har lært nå da
_tredjepåvei Glad i forumet Tilgangsansvarlig Septemberbarna 2019 Marsboerne 2023 15 Mai 2013 #3 Avent mente jeg såklart
M marutt Glad i forumet 15 Mai 2013 #4 Ja, faktisk så skjønte han litt av greia før i kveld Jeg syns den er hard å suge av, men han drikker da jammen som bare det!
Ja, faktisk så skjønte han litt av greia før i kveld Jeg syns den er hard å suge av, men han drikker da jammen som bare det!
M monh Flørter med forumet 16 Mai 2013 #5 har avent her også, men skjønna fint lite av korleis han skal drikke av den. So her er det vatn på flaske og av og til får han drikke frå vanlig glass
har avent her også, men skjønna fint lite av korleis han skal drikke av den. So her er det vatn på flaske og av og til får han drikke frå vanlig glass