Mam kopper

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Noen som vet om noen butikker som fører mam kopper fra 4mnd? Jeg finner bare fra 6mnd og der kommer det litt for mye vann:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Så tommee tippee kopp for 4-7 måneder på apotek 1 idag.
 
Vi har mam kopp fra 4mnd, blir mye søl..synes glass fungere best til nå.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har Avent kopp fra storebror, usikker på åssen alder den har. Bruker den uten sølesperra, for det skjønner han ikke. Har også en tommee tipper kopp liggende, fungerte dårlig til broren vet jeg. Forøvrig ga jeg han vann fra en helt vanlig drikkeflaske i dag og det funka like så godt som med Avent koppen.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Gir dere vann til babyene da? Er det i forbindelse med grøt?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gir dere vann til babyene da? Er det i forbindelse med grøt?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, ved mat og hikke. Og av og til hvis han ser tørst ut ellers også. Han er veldig glad i vann. Smatter og koser seg, så som mora si der. Ammer ikke så mye lenger grunnet biting med to sylskarpe tenner. Prøvd å få bukt med det, men ingen hell foreløpig, så da er det bedre med vann mot tørste enn nedbitt pupp;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Gir dere vann til babyene da? Er det i forbindelse med grøt?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg gir aldri forbindelse med grøt. Bare når jeg tror hun er tørst. Hun er generelt veldig interessert i alt jeg tar opp til munnen, så da gir jeg litt til henne også (jeg drikker mye vann).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gir dere vann til babyene da? Er det i forbindelse med grøt?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg gir ifm grøtmåltid. I går var jeg ute en tur når mini ble sulten, da holdt mannen fortet med en flaske vann :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp