MAM Flasker

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Er blitt lei av de Avent flaskene. Så kjøpte ei MAM flaske i dag i stedet.
Men tuten på flaske er jo fra 1 mnd +, men Elias synes sikkert det bare er greit å drikke vann av den. For han vil ikke drikke av flaske når det kommer for mye.

MEN, jeg så i flere butikker etter større tuter, men fant ingen på noen. Finnes det ikke eller?[&:]

ORIGINAL: BlessItBe

Er blitt lei av de Avent flaskene. Så kjøpte ei MAM flaske i dag i stedet.
Men tuten på flaske er jo fra 1 mnd +, men Elias synes sikkert det bare er greit å drikke vann av den. For han vil ikke drikke av flaske når det kommer for mye.

MEN, jeg så i flere butikker etter større tuter, men fant ingen på noen. Finnes det ikke eller?[&:]

joda de har større. jeg kjøpte større på rimi... :D

mener jeg har sett de på flere babybutikken her...

men gjør det noe om han har sånn 1 mnd smokk på den da??
tobias bruker avent 0-1mnd enda han...nekter å ta neste str...

ORIGINAL: MARIANNE_MOR84

mener jeg har sett de på flere babybutikken her...

men gjør det noe om han har sånn 1 mnd smokk på den da??
tobias bruker avent 0-1mnd enda han...nekter å ta neste str...

Nei, det gjør egentlig ikke det. For med avent nekter han å drikke av større enn den nyfødt smokken. Men tenkte å ha liggende sånn i tilfelle når han skal ha MME. For vi har kun prøvd med vann og da vil han ha minste tuten [:)]

Rema har som regel masse [:)] 3mnd+ har jeg iallfall sett overalt (mens jeg har lett etter 1mnd+ [8D])

apoteket pleier å ha alle fasonger og størrelser.. iallefall her...

ORIGINAL: babyboy09

apoteket pleier å ha alle fasonger og størrelser.. iallefall her...

Da blir det Apoteket til uka [:)]

her bruker vi nr 3. han blir sur om jeg går over til 2 eller 1.. hehe :D så her går det i nr 3 :D

fant ikke større tut til mam flaskene her jeg heller, så jeg stakk opp med sikkerhetsnål ..hehehe, måtte gjøre det fordi jeg har hatt litt grøtpulver i melka, så han må jo få den ut! hehe

ORIGINAL: *Emmami*

er som dei andre seie fra 3mnd+ i tutene og:)
eg prøvde den på Emma idag, men d nytta ikje, kom alt for mye ut på en gang, så måtte tilbake til 1mnd+:P

Litt like våre 2 små da [:)]

ORIGINAL: sommerfugler85

fant ikke større tut til mam flaskene her jeg heller, så jeg stakk opp med sikkerhetsnål ..hehehe, måtte gjøre det fordi jeg har hatt litt grøtpulver i melka, så han må jo få den ut! hehe

Ååå, det var jo lurt! Liten smarting du [:D]

De mam flaskene som er uten 3deling er tut nr3 på og ellers så er det her hvertfall mulig å få tur nr 3 på de fleste butikkene som har mam flsker pluss apoteket.. Men nr 0+ har jeg kun funnet på sparkjøp faktisk[:)] Her bruker vi fremdeles bare 0+ for Adrian blir hysterisk med de større tutene[:)]

ORIGINAL: metherese

De mam flaskene som er uten 3deling er tut nr3 på og ellers så er det her hvertfall mulig å få tur nr 3 på de fleste butikkene som har mam flsker pluss apoteket.. Men nr 0+ har jeg kun funnet på sparkjøp faktisk[:)] Her bruker vi fremdeles bare 0+ for Adrian blir hysterisk med de større tutene[:)]

Godt og høre at det ikke bare er min som ikke vil ha de største tutene [:)] Nå drikker han bare vann av dem da, men ser for meg det snart kan bli MME oppi dem også.

Rema 1000 har [:)] å hvis du kjøpe flaskan uten der tulle i bunn (heil flask istede) får du me 3'er tutt!

Her er det bærre nr 2 som dug, 3'ern kjæm det my av, nesten så det sprute i munn på'n[:D]

Vi bruker MAM og kjøpte flaskene med smokk nr 2. Har ikke sett smokk nr 1 , men smokk nr 3 har vi kjøp men den er ikke godtatt gitt... 

ORIGINAL: fredslilja

Vi bruker MAM og kjøpte flaskene med smokk nr 2. Har ikke sett smokk nr 1 , men smokk nr 3 har vi kjøp men den er ikke godtatt gitt... 

slik er det her og

ORIGINAL: fredslilja

Samme her! Hun svelger unna i begynnelsen på 3eren men så klarer hun ikke mer.
Jeg kjøpte mine uten flaske på Rema.

Back
Topp