MAM-flaskene!!

Carina 88!

Flørter med forumet
Her vil mini bare ha MAM flaskene...(noe han fannt ut etter 6 uker med Avent sine først[8|])
Men nå føler jeg at han syns de går litt for tregt me nr1 tuttene, og vil prøve å gå over til nr 2! Men i butikkene finner jeg bare 3 eler 4 tuttene... 2-er tuttene har jeg bare sett på de flaskene som kommer uten skruing i bunnen...
Noen som vet om det i de hele tatt går ann å få tak i 2-er tuttene løse??

hmm aner ikke har lett etter det selv, men har fått tak i flasker med skruiing og to'er tutter da. 

Jeg innbiller meg at jeg har sett det på rema... Men nå KAN jeg ha blingset. Du får nok uansett kjøpt det på mam sine nettsider [:D]

De flaskene uten skruing i bunn er jo ikke så mye dyrere å kjøpe enn å kjøpe tuttene alene, så da kan du jo bruke selve flaskene til å opbevare melk i i kjøleskapet?

Og etterhvert så trenger man jo ikke den utluftingstingen i bunnen, så da har man flaskene i hvert fall (bruker bare 3er eller 4er tutt)
(jeg vasker alltid flaskene i maskin og det myke for hånd, så da er det greit å ha flere flasker fordi da slipper jeg å kjøre maskinen hver dag...)

lurer på det samme selv.. finner bare 3 og 4.. men svigerinna mi har vist masse liggenes som jeg kunne få :D hihi..

Helt glemte helt å bytte tut jeg :P men kjøpte en ny avent flaske med 2er tut da!:P så har ihvertfall EN :P

De har på apoteket her..
Og på noen babybutikker

De fleste butikkene hadde egentlig bestemt seg for å slutte med mam-flaskene, men skal visst fortsette med dem likevel, så derfor er det sinnsynk utplukka overalt. 2'er tuttene selges løst ja... Jeg fikk tak i en pakke på Hamar (komisk), men de hadde bare én igjen, men en pakke (med to i) er bedre enn ingen [;)] Vi har rett og slett bestilt flasker og tutter på nettet [:D] Har ikke tid til å fly kloden rundt for å få tak i sånne ting... Har bedre ting å bruke tida mi på [;)]

Back
Topp