Mam-flaskene med "lufting" i bunnen?

Cirka

Betatt av forumet
Så noen anbefalte den i en annen tråd her. Hvordan bruker man dem liksom?? Skrur man av/løsner på enden når lille drikker? For at det skal komme luft til? Syntes det virker så tungvint, hva om noe skjer (gulp, tlf, besøk, bikkjer osv.) og man "haster" litt, må man enten slippe (..) lille og skru på enden, eller holde mini med den ene handa og skru på lokket med den andre og balansere litt?

Jeg liker tanken på fri flyt altså, men jeg skjønner bare ikke patenten, er det lufting i bunnen renner melka nødvendigvis ut når man setter den på rett kjøl igjen i min lille verden? Eller?? Hva har jeg gått glipp av? Den kan bare ikke være sånn jeg forestiller meg?

Jeg vil IKKE anbefale de flaskene..brukte de til min datter, og de lakk som bare pokker, og den skrudelen har en tendens til å slå seg vrang, og løsne..Alle andre som brukte den flasken hadde samme problem, men i går da vi var på butikken hadde de fått mam-babyflasker uten "løs" bunn[:D]

Æ har ei mam flaske me lufting i bunn.... Funke kjempefint! Min læk ikke eller nåkka... Har ikke hadd problem me dein i d heiletatt^^,

neida, du skrur ikke av bunnen! det ligger en hvit plastikksak i bunn som gjør at flaska er tett når den står vanlig, mens når ungen din drikker å det blir vakuum i flaska så trekkes den hvite saken litt ned slik at hullene i bunnen får gjøre nytta si [:)] altså at luften går ut, og ungen din ikke trenger å slippe tuten på flaska for å få drikke igjen...

bruker KUN disse flaskene fra MAM jeg! ELSKER de [:)]

Prøvde de på storebror, men de begynte fort å lekke etter non ganger bruk. Bruker MAM-flaske uten lufting i bunn til vesla.

ORIGINAL: Blacksau

Æ har ei mam flaske me lufting i bunn.... Funke kjempefint! Min læk ikke eller nåkka... Har ikke hadd problem me dein i d heiletatt^^,

sign. den funker kjempefint. ingen problemer med den. man må bare huske å legge det gummibelegget nederst i bunnen veldig godt nedi så lekker den ikke. man skal ikke skru eller noe når man bruker den. når du mater baby med den er det som å gi mat med vanlig flaske,men man slipper å dra ut flaska hele tiden på grunn av luft!og smokken på flaska holder samme fassong hele tiden. for min del har den flaska vært genial! vesla fikk ikke så mye luft i magen/magevondt når jeg brukte den

ORIGINAL: stavanger87

ORIGINAL: Blacksau

sign. den funker kjempefint. ingen problemer med den. man må bare huske å legge det gummibelegget nederst i bunnen veldig godt nedi så lekker den ikke. man skal ikke skru eller noe når man bruker den. når du mater baby med den er det som å gi mat med vanlig flaske,men man slipper å dra ut flaska hele tiden på grunn av luft!og smokken på flaska holder samme fassong hele tiden. for min del har den flaska vært genial! vesla fikk ikke så mye luft i magen/magevondt når jeg brukte den

Skjønte ikke helt den jeg[8D] Her drikker han nedpå, vi tar ikke flasken fra han under måltidet...Det gjorde jeg aldri med Celine heller.

Jeg bruker MAM flasker på storebror som var flaskebarn å på lillegutt nå som får flaske innemellom, å jeg har enda ikke hatt en lekasje på de flaskene, men må bare passe på at den hvite gummiringen sitter ordnentlg nedi

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Jeg vil IKKE anbefale de flaskene..brukte de til min datter, og de lakk som bare pokker, og den skrudelen har en tendens til å slå seg vrang, og løsne..Alle andre som brukte den flasken hadde samme problem, men i går da vi var på butikken hadde de fått mam-babyflasker uten "løs" bunn[:D]

jeg bruker mam uten "løs" bunn:)

ORIGINAL: **Siljemor**

neida, du skrur ikke av bunnen! det ligger en hvit plastikksak i bunn som gjør at flaska er tett når den står vanlig, mens når ungen din drikker å det blir vakuum i flaska så trekkes den hvite saken litt ned slik at hullene i bunnen får gjøre nytta si [:)] altså at luften går ut, og ungen din ikke trenger å slippe tuten på flaska for å få drikke igjen...

bruker KUN disse flaskene fra MAM jeg! ELSKER de [:)]

har nå bruk sånne til 2 barn [;)]

Back
Topp