Maltesers!

Jaybird

Gift med forumet
Ser du bor i Kongsberg!

Hvordan er det å bo der? Er det fint?
Vet du om det er noen bussforbindelser til Bø? Har sett at det er togforbindelser, så egentlig ikke viktig, men nysgjerrig.
Er det dyrt å bo der?

Er det noe annet enn skiannlegg? Typ kino, restauranter o.l. Jeg har en geografisk genfeil^^, så høres ut som værste turisten selv om jeg bare er 1 time fra=P. hoho.

Takk for svar!

ORIGINAL: Jaybird

Ser du bor i Kongsberg!

Hvordan er det å bo der? Er det fint?
Vet du om det er noen bussforbindelser til Bø? Har sett at det er togforbindelser, så egentlig ikke viktig, men nysgjerrig.
Er det dyrt å bo der?

Er det noe annet enn skiannlegg? Typ kino, restauranter o.l. Jeg har en geografisk genfeil^^, så høres ut som værste turisten selv om jeg bare er 1 time fra=P. hoho.

Takk for svar!

Jaybird![:D]
Jeg elsker å bo her!! Kommer ihvertfall aldri til å flytte herfra! Akkurat passe stort![:)]
Jeg tror ikke det er togforbindelser[>:][8|] Bare buss. Men det blir jo et stykke da, rundt 1 time med bil ihvertfall!
Det er sånn passe dyrt, litt både og. Du kan jo være veldig heldig!
Det er skiannlegg, sølvgruve, kino, masse restauranter,kjøpesentre (ja for det er 2[;)]), bowlinghall. Haha, jeg kommer ikke på noe mer![8D]

Hva? Har NSB lurt meg? =P. Sto at det gikk tog fra Kongsberg til Bø, nemlig. Nei, da blir det flere undersøkelser og prøver. hihi.

Prøver å finne et sted å bo som gir gubben og meg ca. like lang pendlingsvei når ungen kommer, han ska jo jobbe og jeg skal gå på skole. Og Kongsberg virket helt perfekt! Hihi.

Men det høres kjempe bra ut! Dyrt er jo bare dyrt i forhold til noe. I Tbg sentrum har vi tilnærmet oslo priser, det syns jeg er dyrt=P.

Hmm, kan ikke skjønne at det går tog dit.... trodde ikke det gjorde det jeg[8D] Men akkurat det kan jeg høre med onkel om, som jobber i jernbanen[8D]
Hvor skal han jobbe hen da?
JA, kom til kongsberg. Så kan vi leike![:D]

Han skal fortsette å jobbe i Tønsberg=).

Åå, kjempesnillt hvis du kunne spurt! Jeg vil gjerne leke!<3 hihi

Skal høre med han i morgen! Han har sikkert lagt seg nå[8D][8D]
Ja, men da har dere like lang vei da[8D] Da er det kjekt å bo litt utpå landet som vi bor, det er bare 7 min unna byen da, så ikke så ille som det høres ut[8D][8D]
Dere er bare ute etter å leie eller?

Back
Topp