Maltekstrakt.. ?

Chiapjusk

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Jeg bare lurer på en ting ang maltekstrakt..
Hvor lang tid tar det fra baby får det, til du merker effekt ?[8|]

Det synes jeg vi merka samme dagen som hun fikk det.

ORIGINAL: s90

Når jeg gir på smokken, tar det veldig kort tid... Sånn under en halvtime. [:)]

Hei hei ;)
Er det for å få de til å bæsje? lille gutt presser så mye om kvelden og bare surver og gråter, virker som han har mye luft eller noe.. jeg har prøvd med sukkervann,men virker ikke noe særlig på han stakkar[&o]

ORIGINAL: siljis

takk for sist ja[;)] var sååå godt å komme hjem![:D]
okei,men da må jeg nesten prøve det i morgen! :) men tar du bare å dypper smokken i det da eller? hvor mye liksom?[8|]

Hei hei ;)
Er det for å få de til å bæsje? lille gutt presser så mye om kvelden og bare surver og gråter, virker som han har mye luft eller noe.. jeg har prøvd med sukkervann,men virker ikke noe særlig på han stakkar[&o]

Heeei, takk for sist ;) Hehe!
Ja, han roer seg ihvertfall om han har vondt i magen... Så tar det en liten stund før det braker skikkelig i buksa [:D][8D]

Kor mykje gir dere av malt?? Malin reagere ikkje på det lille eg blander i mme hennes og no har hun ikkje bæsja på 2 døgn[:-][:-]

takk for sist ja[;)] var sååå godt å komme hjem![:D]
okei,men da må jeg nesten prøve det i morgen! :) men tar du bare å dypper smokken i det da eller? hvor mye liksom?[8|]

Hei hei ;)

Heeei, takk for sist ;) Hehe!
Ja, han roer seg ihvertfall om han har vondt i magen... Så tar det en liten stund før det braker skikkelig i buksa [:D][8D]

Bare dypper tuppen av smokken oppi [:)] Da blir det passe mye, tror jeg [8D] Virker hvertfall sånn her [:D]
Ja, syns ikke det var verdt å grue seg til å reise hjem. Etter første natta var alt bare deilig [:D] Alt untatt å gå på do [8D][:D]

okei,men da skal vi prøve det[:)]
nei,ikke i det heletatt! synes nesten amminga gikk bedre når jeg kom hjem også, fikk litt mere ro[:)]
hehe, jeg klarte ikke å tisse på over ei uke uten lokalbedøvelse[8D] fikk med meg ei tube fra sykehuset, og en respet på ny fra fastlegen min, ler.. men nå går det fint[:)] kanskje på tide, hehe.. men sex blir det nok IKKE på ei stund! :P

siljis: Haha, stakkars kara våre [8D][:D] Jeg har lyst på, men tør ikke, tror jeg [8D]
Jeg sa aldri ifra om hvor vondt jeg hadde når jeg tissa, jeg, så visste ikke at man kunne få lokalbedøvelse engang [8|]
Jeg syns også amminga går bedre hjemme. Syns alle sa forskjellige ting på sykehuset [&o] Men nå har jeg fått prøvd litt, og veit hva som funker og hva som ikke funker for oss [:)]
Hvordan går det med gubben, a? [:D]

ja, stakkars, hehe[8D] jeg tørr ikke jeg asså! au.. hehe..
jeg gikk og spurte jeg, om de hadde noe så jeg fikk tissa, hehe.. holdt meg jo i 6-7timer av gangen :P
men sant det du sier med amminga, hver eneste person jeg snakka med sa noe forskjellig så jeg skjønte ikke hva jeg skulle gjøre å ikke.. men når jeg kom hjem så måtte vi jo bare finne ut av det selv, og da funka det heldigvis[:)]
Gubben har det bra vettu, hehe.. er så flink med han, er så kos å se på[:)] men husarbeid og sånn går nok mest på meg jah.. men,men..
dere har det fint dere også tenker jeg?[:)] hvordan synes han det var å få dere hjem? :)

Back
Topp