Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: s90
Når jeg gir på smokken, tar det veldig kort tid... Sånn under en halvtime. [:)]
ORIGINAL: siljis
takk for sist ja[;)] var sååå godt å komme hjem![:D]
okei,men da må jeg nesten prøve det i morgen! :) men tar du bare å dypper smokken i det da eller? hvor mye liksom?[8|]
Hei hei ;)
Er det for å få de til å bæsje? lille gutt presser så mye om kvelden og bare surver og gråter, virker som han har mye luft eller noe.. jeg har prøvd med sukkervann,men virker ikke noe særlig på han stakkar[&o]
Heeei, takk for sist ;) Hehe!
Ja, han roer seg ihvertfall om han har vondt i magen... Så tar det en liten stund før det braker skikkelig i buksa [:D][8D]
takk for sist ja[;)] var sååå godt å komme hjem![:D]
okei,men da må jeg nesten prøve det i morgen! :) men tar du bare å dypper smokken i det da eller? hvor mye liksom?[8|]
Hei hei ;)
Er det for å få de til å bæsje? lille gutt presser så mye om kvelden og bare surver og gråter, virker som han har mye luft eller noe.. jeg har prøvd med sukkervann,men virker ikke noe særlig på han stakkar[&o]
Heeei, takk for sist ;) Hehe!
Ja, han roer seg ihvertfall om han har vondt i magen... Så tar det en liten stund før det braker skikkelig i buksa [:D][8D]
Bare dypper tuppen av smokken oppi [:)] Da blir det passe mye, tror jeg [8D] Virker hvertfall sånn her [:D]
Ja, syns ikke det var verdt å grue seg til å reise hjem. Etter første natta var alt bare deilig [:D] Alt untatt å gå på do [8D][:D]
siljis: Haha, stakkars kara våre [8D][:D] Jeg har lyst på, men tør ikke, tror jeg [8D]
Jeg sa aldri ifra om hvor vondt jeg hadde når jeg tissa, jeg, så visste ikke at man kunne få lokalbedøvelse engang [8|]
Jeg syns også amminga går bedre hjemme. Syns alle sa forskjellige ting på sykehuset [&o] Men nå har jeg fått prøvd litt, og veit hva som funker og hva som ikke funker for oss [:)]
Hvordan går det med gubben, a? [:D]