Maltekstrakt

Citti

Forumet er livet
Hva er det?
Marcus har ikke bæsja på 3 dager. Skal vi blande litt malteksrakt i melken?
Eller er det noen andre råd?

malt er naturlige b-vitaminer.anbefalt av leger som mageregulerende og som ernæring til spebarn.ublandet eller oppløst i varm melk[;)]
det bruker jeg å ha i morgen flaska,for han har vært litt plaga med hard avføring.tar ei god tskjee oppi og rister til det er oppløst i den varme melka,smaker ikke så værst heller[;)]
virker han plaga??hvis ikke så kan du jo se det ann,eller stikke termometeret litt inn og se om det kommer no da,men det er ikke farlig med malt,men tenkte om du ikke hadde tilgang til butikk med det første[;)]
ellers så får du kjøpt maltextrakt på de fleste dageligvare butikkene[:D]
lykke til[:D]

Takk for svar!

Han virker veldig plaga. Men om det er det vet jeg jo ikke. Men han presser mye og gråter og orker ikke spise så mye nå.. Pappa`n er her nå (det var bra timing, ikke gøy å være alene når baby har det så vondt.), så han går ut i butikken nå og ser etter sånn malt.

Jeg ammer, kan jeg ha det i mm og?

ORIGINAL: Citti

Takk for svar!

Han virker veldig plaga. Men om det er det vet jeg jo ikke. Men han presser mye og gråter og orker ikke spise så mye nå.. Pappa`n er her nå (det var bra timing, ikke gøy å være alene når baby har det så vondt.), så han går ut i butikken nå og ser etter sånn malt.

Jeg ammer, kan jeg ha det i mm og?

Ja du kan ha det i mm også.. Lykke til..

Back
Topp